اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۶۱۱

هیچ کدام از برنامه‌هایمان روی زمین نمانده است

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در صورت کسب نتیجه خوب در مسابقات قهرمانی آسیا تعامل بیشتری با مربیان خارجی خواهیم داشت.
۱۱:۴۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| غلامرضا امینی در گفت‌وگویی، درباره نتایج ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی جوانان جهان گفت: در حالت کلی نتایج خوب بود. البته پسران در کایاک در حد انتظار ظاهر نشدند، اما نتایج بانوان خوب بود و آنها توانستند به فینال B راه پیدا کنند.

وی افزود: هنوز در خصوص تحلیل نتایج در هیات رئیسه صحبت نکرده‌ایم و برای ارزیابی بیشتر می‌توانید از مربی تیم سوال کنید، اما فکر می‌کنم از نظر کلی نتایج خوب بود. همان طور که می‌دانید کشورهای اروپایی در قایقرانی مطرح هستند و ما هم برای اینکه از کشورهای آسیایی مثل قزاقستان، ازبکستان و ... عقب نمانیم باید در مسابقات جهانی شرکت کنیم. من فکر می‌کنم ورزشکاران ما نسبت به دوره قبل ارتقاء داشتند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه این مصاحبه درباره جذبمربی خارجی در آبهای آرام، عنوان کرد: باید ببینیم در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان چه نتیجه‌ای می‌گیریم. در کانو نتیجه خوبی داشتیم، اگر کادر آبهای آرام جوانان نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا بگیرد تعامل را با آنها بیشتر می‌کنیم. در حال حاضر برای جذب مربی خارجی در آبهای آرام برنامه‌ای نداریم.

امینی همچنین درباره حضور افشین فرزام در دریاچه آزادی با وجود استعفا، خاطرنشان کرد: او در استان تهران فعالیت می‌کند و با این تیم در آزادی است. امیدوارم که بتوانیم بین او و جیوگا تعامل ایجاد کنیم. فرزام یکی از بهترین مربیان ماست.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده قرار است فرزام به مسابقات قهرمانی آسیا همراه تیم روئینگ اعزام شود، گفت: هنوز در این باره تصمیمی نگرفته‌ایم.

امینی درباره شرایط جیوگا در اردوی تیم ملی روئینگ، عنوان کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا خیلی چیزها مشخص خواهد شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی همچنین درباره شرایط مالی فدراسیون، یادآور شد: با کمکی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش داشته‌اند هیچ کدام از برنامه‌های ما روی زمین نمانده است. در چند ماه آینده قرار است 180 ورزشکار را در روئینگ و آبهای آرام به مسابقات مختلف اعزام کنیم که این اعزام‌ها با کمک وزارت و کمیته صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین