اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۴۳۰
ملی‌پوش والیبال بانوان ایران گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در گروه سختی قرار گرفته‌ایم که امیدوارم بتوانیم با پیروزی مقابل چین‌تایپه در جمع 8 تیم برتر قرار بگیریم.
۰۹:۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مائده برهانی در گفت‌وگویی، درباره تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: مطابق همیشه تایم زیادی برای آماده‌سازی تیم نبوده و در واقع با اردوی اعزام به ویتنام، 4 اردوی 10 روزه داشتیم. تغییری در کادر فنی و تغییراتی هم در تیم داشتیم که این تغییرات زیاد بود. ما با این شرایط وارد مسابقات می‌شویم.

وی درباره برگزاری اردو و دیدارهای دوستانه در ویتنام، اظهار داشت: یک اردوی تدارکاتی به ویتنام داشتیم؛ اردوی تدارکاتی همیشه یک نکته مثبت به شمار می‌رود. ما چیزهای باارزش در این اردو به دست آوردیم و امیدوارم بتوانیم با توجه داشته‌هایمان و شناختی که از حریفان داریم عملکرد خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشیم.

ملی‌پوش والیبال کشورمان درباره گروهبندی ایران در این دوره از رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: در سخت‌ترین گروه 10 سال اخیر قرار گرفتیم. چین تایپه را فقط یک بار آن هم در جام باشگاه‌های آسیا با تیم بانک سرمایه بردیم و در بازی دوم مقابل این تیم شکست خوردیم. چین‌تایپه یکی از قدرت‌های خوب آسیاست؛ امیدوارم بتوانیم این تیم را شکست داده و در جمع 8 تیم برتر قرار بگیریم اما گروه سختی است. در نخستین بازی باید مقابل چین‌تایپه قرار بگیریم و در واقع باید بگویم فینال ما همان مسابقه اول است. امیدوارم دست پر برگردیم.

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال بانوان ایران بامداد امروز تهران را به مقصد مانیل ترک کرد. ملی‌پوشان کشورمان در نخستین مسابقه خود 18 مرداد مقابل چین‌تایپه قرار می‌گیرند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری