اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۳۹۶
مراسم وزن کشی 4 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان برگزار شد.
۲۱:۲۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مراسم وزن کشی 4 وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان برگزار شد و نمایندگان کشورمان با شناخت حریفان خود از صبح فردا روی تشک خواهند رفت.

در وزن 55 کیلوگرم محمدجواد رضایی در دور نخست با سوبولِفسکی از اوکراین کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران رومانی و قزاقستان می رود. در این وزن 22 نفر روی باسکول رفتند.

در وزن 66 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با پلتوکانگاس از فنلاند مبارزه می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان نمایندگان کشورهای چک و قرقیزستان می رود.

در وزن 84 کیلوگرم آرمان علیزاده عبدولی، دارنده مدال برنز سال گذشته، در دور اول به مصاف پاجورا از کشور استونی می رود و در صورت پیروزی مقابل این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران لهستان و فنلاند مصاف می دهد. در این وزن 28 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 120 کیلوگرم که 22 کشتی گیر شرکت کرده اند، امین میرزازاده در دور نخست مقابل عزیزاف از تاجیکستان قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران آمریکا و استونی روبرو می شود.

مسابقات 4 وزن دوم از ساعت 11:30 صبح فردا (یکشنبه) به وقت ایران آغاز می شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین