اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۳۹۱
مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش در هفته های آینده نتایج دو بازی اول را جبران می‌کند.
۲۱:۰۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم تراکتورسازی در هفته دوم لیگ برتر دومین شکست خود را مقابل پرسپولیس متحمل شد تا کار برای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش سخت‌تر شود. محمد ابراهیمی مهاجم سرخ‌پوشان تبریزی درباره شکست مقابل پرسپولیس عنوان کرد: ما بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام دادیم و موقعیت‌های بیشتری از این تیم داشتیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. باید تمرکز زیادی در جریان بازی داشته و بتوانیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.


وی درباره حضور هواداران پرتعداد در ورزشگاه یادگار بیان کرد:‌ هواداران حضور بسیار خوبی در ورزشگاه داشتند و حمایت فوق‌العاده و همه جانبه‌ای از تیمشان داشتند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم. من دست تک تک هواداران را می‌بوسم و امیدوارم در دیدار‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم.


مهاجم تراکتورسازی با اشاره به اتفاقاتی که در اواخر بازی میان بازیکنان تیمش رخ داد، گفت: این موضوع صحت نداشته و موضوع خاصی رخ نداده بود. ما می‌خواستیم به روند بازی نظم بدهیم که به دلیل سر و صدای زیاد در ورزشگاه مجبور می‌شدیم تا با صدای بلند حرف بزنیم.


ابراهیمی با اشاره به شروع ضعیف تراکتورسازی تاکید کرد: امیدوارم با تمرینات بیشتر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کرده و نتایج مناسبی را کسب کنیم که در این راستا همه تلاشمان را به کار می‌گیریم.


وی درباره بازی با استقلال افزود:‌بازی سختی داریم اما با تمام وجود به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم مقابل استقلال پیروز شویم و نتایج قبلی را جبران کنیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین