اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۰۹۶

AFC با تعویض کفپوش سالن موافقت کرد

مسئول کمیته فنی فوتسال گفت: کاتبات زیادی با ای‌اف‌سی داشتیم که بالاخره خدا را شکر که ای‌اف‌سی اجازه داد که در این مسابقات از کفپوش شرکت کرفلور استفاده شود.
۱۶:۱۴ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس ترابیان در گفت‌وگویی، در مورد اینکه ایران در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا به دلیل نبود مشکلات مالی، کفپوش سالن این مسابقات را از ای‌اف‌سی قرض نموده است، گفت: این چنین چیزی صحت ندارد، بگذارید من به طور کل این ماجرا را توضیح دهم. شما اطلاع دارید تبریز میزبان مسابقات مقدماتی باشگاههای آسیاست و سالن پورشریفی این شهر به عنوان سالن برگزاری مسابقات معرفی شده است. با توجه به اینکه این سالن از نظر امکانات مسابقه‌ای خوب است، اما کفپوش این سالن مربوط به هندبال است و در حال حاضر موج دارد.

وی گفت: من در اولین بازدید خودم این موضوع را عیناً به مسئولین تبریز گفتم و مسئولین تبریز به این نتیجه رسیدند که کفپوش سالن باید عوض شود. اما با توجه به اینکه وقت کم است، مسئولین این استان گفتند در حال حاضر برای تعویض مشکل است.

مسئول کمیته فنی فوتسال گفت: با توجه به این شرایط، ما به این نتیجه رسیدیم که یک شرکت فرانسوی به نام کرفلور که در بازی‌های رسمی ای‌اف‌سی برای تبلیغ شرکت در سالن مسابقات کفپوش رایگان نصب می‌کنند و بعد از مسابقات آن کفپوش را جمع‌آوری کرده که نهایتاً دیدیم موضوع خیلی خوبی است که خود شرکت تمام قضایای کفپوش را حل می‌نماید فقط برای تبلیغات خودش، ما هم دیدیم که این موضوع هزینه‌ای ندارد، دیدیم چه اشکالی دارد که ما هم استفاده کنیم. این موضوع فقط موافقت ای‌اف‌سی را نیاز دارد.

ترابیان گفت: همینطور که گفتم این موضوع فقط مربوط به مسابقات رسمی بوده و باید اف‌ای‌سی مجوز لازم را برای نصب کفپوش به شرکت مذکور اعلام نماید. با توجه به همین موضوع، ما در این مدت مکاتبات زیادی با ای‌اف‌سی داشتیم که بالاخره خدا را شکر که ای‌اف‌سی اجازه داد که در این مسابقات از کفپوش شرکت کرفلور استفاده شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین