اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۰۷
دنیامالی نمی‌تواند به تنهایی ملوان را اداره کند
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تأکید کرد که رسانه‌ای کردن مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان اشتباه بزرگی بود که سازمان لیگ انجام داد.
۱۰:۲۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-حمید استیلی اظهار داشت: به نظر من این کار حرفه‌ای نبود و حریم شخصی افراد به خودشان مربوط است. در هیچ جای دنیا نمی‌بینیم که چنین کاری صورت بگیرد و این در حالی است که بحث مبلغ قرارداد یک موضوع پنهانی بین بازیکن و باشگاه است. در حال حاضر بسیاری از مسئولان فوتبال ما از چند جا درآمد دارند، ولی چیزی در این زمینه روشن نیست.

وی افزود: خیلی از مسئولان و مدیران ما در هیئت‌های مدیره مشغول کار هستند و 95 درصد آنها حقوق می‌گیرند، اما چیزی در این مورد رسانه‌ای نمی‌شود. به نظر من سازمان لیگ اشتباه بزرگی انجام داد. در ضمن بسیاری از بازیکنان و مربیان این پول‌ها را به صورت کامل دریافت نمی‌کنند. به عنوان مثال باشگاه ملوان فصل گذشته 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است.

استیلی در واکنش به اینکه گفته می‌شود ملوان با مشکل مالی مواجه است، گفت: این تیم در ایران یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است و مردم انزلی اندازه خانواده خود ملوان را دوست دارند. به نظر من آقای دنیامالی نمی‌تواند به تنهایی ملوان را اداره کند و همه مسئولان انزلی باید کمک کنند تا این تیم جایگاه واقعی‌اش را به دست بیاورد.

سرمربی ملوان تأکید کرد: باشگاه بزرگی مثل ملوان باید از خودش ساختمان اداری داشته باشد و به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل شود. ساختار این باشگاه باید به صورت کامل درست شود، در ضمن معتقدم که نیروی دریایی و دیگر نهادها در انزلی باید به این باشگاه مردمی کمک کنند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری