اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۰۵۷
سرمربی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی مردانش در ضربات پنالتی برابر ستارگان MLS گفت: وقتی در 4 بازی پیروزی نمی‌شوی یک اتفاقی افتاده است!
۱۱:۳۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| زین الدین زیدان در نشست خبری خود تصریح کرد: این بازی برای من نتیجه‌اش تساوی بود نه پیروزی، چرا که به ضربات پنالتی فکر نکرده بودم. باید به پیروزی می‌رسیدیم و نگران وضعیت تیم هستم. وقتی در 4 بازی پیروزی نمی‌شوی یک اتفاقی افتاده است. باید برگردیم و فکر کنیم، باید ببینیم چرا این اتفاق رخ داده، زمان زیادی نداریم و این خط حمله که من می‌بینم به درد نمی خورد. می‌دانم رونالدو نبود و می‌دانم که تیم اصلی خیلی بهتر است اما این برای من کافی نیست، همین جوانان هم باید مرا متقاعد کنند به بهترین بودن و به مدعی بودن. این اتفاق رخ نداده و من نگران هستم.

زیدان ادامه داد: رئال مادرید باید در سوپرجام به پیروزی برسد، نه به خاطر پاسخ دادن به کنایه‌های مورینیو بلکه به خاطر احترام به هواداران. این که گل نمی‌زنیم و تن به تساوی می دهیم در شان رئال مادرید نیست.

تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید برابر ستارگان MLS تا حد زیادی شبیه به تیم زیر 21 سال آکادمی جوانان رئال مادرید بود و در نهایت در این بازی به تساوی یک بر یک تن داد و در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی رسید.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین