اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۹۰۵

انتظار حداقل 2 فینالیست را داشتیم

مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: امیدوارم در چهار وزن دوم جبران کنیم و به مدال های خوش رنگ تری برسیم تا از نظر تیمی هم روی سکو برویم.
۱۰:۵۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمود حسن نیا در گفت وگویی، درباره عملکرد آزادکاران جوان در چهار وزن اول مسابقات جهانی گفت: بچه‌ها زحمات خودشان را کشیدند و آنچه در توان داشتند به نمایش گذاشتند و نسبتا کشتی‌های قابل قبولی گرفتند، اما شانس با ما یار نبود.

وی ادامه داد: کسب 2 مدال برنز نتیجه بدی نیست هرچند انتظار حداقل 2 فینالیست را داشتیم و فکر می‌کردیم حداقل یک یا دو طلا بگیریم تا از کورس مدعیان جا نمانیم هرچند که احساس می‌کنم زیاد هم عقب نیستیم و امیدوارم در چهار وزن دوم جبران کنیم و به مدال های خوش رنگ تری برسیم تا از نظر تیمی هم روی سکو برویم.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره قرعه های آزادکاران به خصوص نادر نصری، کشتی گیر تخت نظرش تصریح کرد: قرعه های سختی در چهار وزن دوم داریم به خصوص نصری، اما خوشبختانه وی به راحتی سر وزن رسید. او در دور اول باید با حریف قزاق، قهرمان المپیک نوجوانان و نایب قهرمان آسیا کشتی بگیرد؛ کشتی گیران آمریکا و ازبک هم در گروه نصری هستند که کار را سخت می‌کند.

حسن نیا خاطر نشان کرد: بچه های ما نباید به قرعه توجهی کنند و با تمام توان باید به جنگ حریفان بروند. کسب مدال در چهار وزن دوم هم دور از دسترس نیست و امیدواریم نتایج بهتری بگیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین