اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۸۹
برای شکست الاهلی هم‌قسم شده‌ایم

بوعذار: تلاش می‌کنم ذخیره طلایی منصوریان باشم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: همه تلاشم را می‌کنم تا هر زمان به عنوان بازیکن جانشین فرصت بازی به من رسید، ذخیره طلایی منصوریان باشم.
۱۶:۳۶ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-عباس بوعذار در گفت‌وگو با سایت باشگاه نفت تهران گفت: من فوتبالم را از تیم‌های پایه استقلال اهواز شروع کردم و پس از آن با حضور در تیم بزرگسالان استقلال اهواز قهرمان لیگ دسته دوم فوتبال کشور شده و به لیگ یک صعود کردیم. ما در جام حذفی در اهواز مقابل نفت تهران بازی داشتیم که توانستم نظر مساعد منصوریان را جلب کنم و به نفت تهران بپیوندم.

وی در خصوص نتایج هفته‌های اخیر تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: با توجه به تغییرات زیادی که پیش از شروع فصل در لیگ داشتیم، هماهنگی بین بازیکنان ما نیاز به زمان دارد که خوشبختانه در حال حاضر به این هماهنگی تا حدود زیادی دست پیدا کرده‌ایم و از بازی برگشت مقابل الاهلی در دبی نتیجه این هماهنگی را خواهید دید.

هافبک میانی نفت تهران در مورد دو گلی که به عنوان بازیکن جانشین برای تیم نفت تهران در چهار هفته نخست لیگ به ثمر رسانده است، تأکید کرد: برای من موفقیت تیم بیشتر از گلزنی اهمیت دارد، بنابراین در تمرینات سعی می‌کنم و انگیزه زیادی دارم تا در ترکیب ثابت تیم قرار گیرم، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، همه تلاشم را می‌کنم تا هر زمان به عنوان بازیکن جانشین فرصت بازی به من رسید، ذخیره طلایی منصوریان باشم.

بوعذار در مورد بازی برگشت مقابل تیم الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: درست است که بازی رفت را یک بر صفر باختیم، اما جبران این نتیجه کار چندان سختی نیست و به همین دلیل بازیکنان تیم برای رسیدن به این هدف هم‌قسم شده‌اند. ما اگر اول گل بزنیم آنها دیگر نمی‌توانند بسته بازی کنند و این موضوع فرصت‌های بیشتری را برای گلزنی پیدا می‌کنند. مطمئنم الاهلی را در دبی شکست می‌دهیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین