اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۷۶۷

2 مسابقه اول انگیزه‌ام را برای کسب مدال زیاد کرد

دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی آبهای آرام گفت: با توجه به اینکه در مراحل مقدماتی به عنوان نفر اول صعود کرده بودم، این انتظار را داشتم که مدال بگیرم.
۱۲:۲۰ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدنبی رضایی در گفت‌وگویی، درباره کسب مدال برنز در مسابقات جهانی رومانی گفت: من 5 سال در اردوهای ملی تمرین کردم؛ در مسابقات قهرمانی آسیا چند مدال داشتم و در نهایت توانستم با تمریناتی که برگزار کردم مدال برنز جهانی را بگیرم.

وی افزود: در مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی به عنوان نفر اول صعود کردم و این انتظار را داشتم که بتوانم در فینال مدال کسب کنم. روز مسابقه تایم‌ها و رکوردها آن طور که فکر می‌کردیم نبود چرا که در شرایط طوفانی پارو زدیم، اما چون در مراحل قبلی به عنوان نفر اول صعود کرده بودم، انگیزه‌ام برای فینال و کسب مدال زیاد بود.

ملی‌پوش مدال‌آور کانوی ایران در رقابت‌های جهانی با اشاره به اینکه تلاش می‌کند در بازی‌های آسیایی و المپیک 2020 بهترین نتایج را کسب کند، خاطرنشان کرد: تمرینات مداوم را برای مسابقات پیش رو خواهم داشت. من همه تلاشم را به کار می‌گیرم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

رضایی در پاسخ به این سوال که از حریفان جهانی شناختی داشتی یا خیر، یادآور شد: بعد از برگزاری 2 مسابقه توانستیم از آنها شناختی پیدا کرده و نتایج را پیش‌بینی کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین