اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۷۳
همیشه سعی کرده‌ام که با کمیت مناسب کیفیت عالی بسازیم

آذری: رقم قرارداد گل‌محمدی نسبت به مربیان ۴ تیم اولی لیگ متعادل است

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: رقم قرارداد گل‌محمدی در مقایسه با مربیان۴ تیم اول جدول لیگ رقمی متعادل است.
۱۴:۱۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سعید آذری در خصوص دلیل حضورش در همایش بازاریابی در فوتبال اظهار داشت: من خودم دانشجوی رشته دکترا در گرایش بازاریابی هستم، ضمن اینکه یکی از رسالت‌های مدیران باشگاه‌ها فعالیت در زمینه بازاریابی است. بنابراین فکر کردم حضور در این همایش می‌تواند برای من مفید باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اعلام رقم قرارداد اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم‌های لیگ برتری توسط سازمان لیگ تصریح کرد: دو یا سه سال است که سازمان لیگ این کار را انجام می‌دهد و به نظر من حرکت مثبتی است، چون به شفاف‌سازی در محیط ورزش کمک می‌کند، اما این موضوع نکته منفی نیز دارد، چون باعث می‌شود دیدگاه‌های مردم نسبت به مربیان و بازیکنان عوض شود و آنها دیدگاه خوبی پیدا نکنند. مردم اعتقاد دارند پول‌هایی که به بازیکنان و مربیان پرداخت می‌شود از طریق کانال‌های دولتی است و نباید این کار صورت گیرد.

آذری در واکنش به طرح این موضوع که با اعلام رقم قراردادها مشخص شد که باشگاه‌هایی چون ذوب‌آهن و سپاهان که متهم به هزینه مبالغ زیاد برای عقد قراردادها هستند،‌ کمتر از باشگاه‌هایی چون استقلال و پرسپولیس هزینه کردند، گفت: من از سال 83 مدیرعامل باشگاه‌های مختلف بودم. کاری به باشگاه سپاهان ندارم و فقط در مورد باشگاه ذوب‌آهن صحبت می‌کنم. من به شخصه هر جا حضور داشتم سعی کرده‌ام که با کمیت مناسب کیفیت عالی بسازیم. بودجه مصوبه فصل گذشته باشگاه ذوب‌آهن 15 میلیارد تومان بود که در نهایت کل هزینه‌های ما حدود 14 میلیارد تومان شد، این درحالی است که تیم‌مان قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر هم در جایگاه چهارم قرار گرفت.

وی با بیان این جمله که در این بودجه مصوب شده 15 پارامتر برای بودجه‌بندی رعایت شده است، تصریح کرد: رویکرد باشگاه ذوب‌آهن استفاده از بازیکنان جوان در کنار باتجربه‌هاست تا هزینه‌ها کاهش پیدا کنند. ما در این راستا برای فصل جاری چند بازیکن پایه خود را نیز به تیم بزرگسالان اضافه کرده‌ایم. همین الان می‌گویند باشگاه ما باشگاهی پولدار است، در حالی که با انتشار رقم قراردادها همه متوجه شدند که هزینه‌های ما متعادل بوده است. من در حاشیه این همایش با یکی از مدیران لیگ برتری صحبت کردم که گفت رقم قرارداد سرمربی آنها 480 هزار دلار بوده است که می‌شود حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان در حالی که رقم قرارداد یحیی با موفقیت‌هایی که در فصل گذشته کسب کرد، یک میلیارد و 250 میلیون تومان است.

آذری در پاسخ به این سؤال که آیا فکر نمی‌کنید رقم قرارداد گل‌محمدی بالا باشد، گفت: درست است که یک میلیارد و 250 میلیون تومان رقم بالایی است، اما من فکر می‌کنم با توجه به موفقیت‌های سال گذشته گل‌محمدی رقم قرارداد او در بین مربیان چهار تیم اول جدول لیگ متعادل است. ضمن اینکه همان‌طور که گفتم رقم قرارداد یکی از مربیان لیگ برتری 480 هزار دلار بود که هیچ موفقیتی هم با تیم خود کسب نکرد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین