اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۶۸۳
مدیربرنامه های مدافع ارمنی استقلال از علیرضا منصوریان بابت این که نام این بازیکن را دیر در لیست مازاد قرارداد دلخور است.
۱۹:۴۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ادمونداختر در این باره گفت: امروز آقای توفیقی به ما بند و تبصره نشان دادند در حالی که ما به این حرف ها کاری نداریم. من بعد از بازی با العین گفتم از قرار گرفتن نام مگویان در لیست مازاد استقبال می کنیم و حاضر هستیم قرارداد او را فسخ کنیم اما در آن زمان کسی به حرف ما گوش نکرد.


او ادامه داد: تا همین یک ماه پیش 8 باشگاه با ما در تماس بودند و من می خواستم قراردادش را فسخ کنم ولی الان دیگر هیچ پیشنهادی نداریم و کار از کار گذشته است. در حال حاضر همه تیم ها لیست خود را پرکرده اند و دیگر فرصتی برای انتخاب تیم جدید نداریم.


مدیر برنامه های هرائر مگویان در مورد اینکه منصوریان نام او را در لیست مازاد قرارداده است هم گفت: من به آقای منصوریان که دوست و هم بازی عزیزم است می گویم که آقای منصوریان این که یک بازیکن را در کوران بازی ها از لیست خارج کنی انسانی نیست و کار غیر حرفه ای است چراکه حالا دیگر فرصت انتخاب تیم جدید وجود ندارد. ما آمادگی داشتیم که قرارداد مگویان را فسخ کنیم ولی واقعا حالا می شود تیم پیدا کرد؟ آیا این کار شما درست است؟


اختر در پایان می گوید: آقای توفیقی الان دیگر زمان گذشته است و ما نمی توانیم تیم جدید انتخاب کنیم و با این شرایط مگویان طبق قراردادش رفتار می کند. شما باید برادری تان را ثابت کنید و اول مطالبات 3 فصل گذشته او را پرداخت کنید و با هر پرداختی به سایر بازیکنان بخشی از قرارداد این فصلش را هم بدهید. آقای توفیقی ما از اول هم دنبال بند و تبصره نبودیم که شما این چیزها را نشان ما می دهید.من در طول 3 سال برادری ام را ثابت کرده ام و حالا نوبت شما است که پول بازیکنی که برایتان زحمت کشیده است را پرداخت کنید. اگر شما بتوانید برای او تیم پیدا کنید هم ما استقبال می کنیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری