اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۶۳۶
هافبک استقلال از اینکه به عنوان پدیده لیگ‌برتر انتخاب شده بسیار خوشحال است اما می‌گوید این تمام هدفش نیست.
۱۶:۴۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| امید نورافکن در گفت‌وگویی در مورد انتخاب به عنوان پدیده لیگ‌برتر، محرومیتش از حضور در میادین و همچنین شرایط این فصل استقلال صحبت‌های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می‌خوانید:


زمانی که به عنوان پدیده لیگ‌برتر انتخاب شدی چه حسی داشتی؟


طبیعی است که از این اتفاق بسیار خوشحال باشم چراکه در تمام سال‌هایی که فوتبال بازی کرده‌ام همیشه تلاش می‌کنم بهترین شرایط را داشته باشم و بهترین عملکرد را از خود ارائه دهم. حالا هم که زحمت‌هایم به نتیجه نشسته است بسیار خوشحالم.


پیش از شروع مراسم کسی به تو گفته بود که پدیده لیگ می‌شوی؟


نه، هیچ کس با من صحبتی نکرده بود و فقط گفتند کاندیدا هستم و باید در مراسم شرکت کنم. من در طول فصلی که گذشت نیم نگاهی به حضور در جمع برترین‌های فوتبال ایران داشتم و حالا هم از اینکه انتخاب شدم بی‌نهایت خوشحال هستم.


فکر می‌کنی روزی می‌شود که جایزه مرد سال فوتبال ایران به تو برسد؟


صددرصد همین‌طور است و من مطمئن هستم سال آینده با توجه به توانایی‌هایی که دارم می‌توانم مرد سال فوتبال ایران شوم. مطمئن باشید توانایی‌های خودم را به خوبی می‌شناسم و می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای استقلال انجام بدهم تا به این عنوان برسم.


شاید مراسم برترین‌های فوتبال ایران خیلی برای هواداران استقلال خوشایند نبود چراکه 4 جایزه از 6 جایزه ممکن به بازیکنان پرسپولیس رسید. فکر می‌کنی این شرایط برای سال بعد تغییر می‌کند؟


صددرصد سال آینده استقلالی‌ها بیشتر جوایز مراسم برترین‌ها را درو خواهند کرد چون ما امسال تیم بسیار خوبی داریم. فصل پیش بازیکنان جوانی در استقلال داشتیم که در طول فصل باتجربه شدند اما برای این فصل بازیکنان بسیار خوبی به جمع ما اضافه شدند و مطمئنم با نتایجی که سال آینده کسب می‌کنیم نفرات زیادی در مراسم برترین‌های سازمان لیگ خواهیم داشت.


فصل پیش برای استقلالی‌ها چندان خوب نبود چراکه شما در لیگی نایب قهرمان شدید که پرسپولیس قهرمان آن بود. شرایط را برای فصل جدید چطور می‌بینی؟


مطمئن باشید امسال نتایجی به مراتب بهتر از فصل گذشته می‌گیریم چراکه ما تیم بهتری شده‌ایم و با اضافه شدن بازیکنانی مثل آقامجتبی و آقاپژمان منتظری که همگی استقلالی‌های قدیمی هستند و با جوتیم که عالی است شرایط بسیار بهتری را تجربه می‌کنیم. فصل پیش دوم شدیم و مطمئنا این فصل رتبه‌ای بهتر از پارسال راضی‌مان نمی‌کند.


یعنی اعتقاد داری استقلال این فصل قهرمان می‌شود؟


این را قول می‌‌دهم که چیزی به جز قهرمانی ما را راضی نمی‌کند و با مجموعه‌ای که دور هم جمع شده‌ایم حتما هواداران استقلال امسال یک جام پیش ما دارند.


راستی کار کردن با مجتبی جباری که یکی از محبوب‌ترین بازیکنان حال حاضر استقلال است برای تو چه تجربه‌ای در پی داشته است؟


آقامجتبی یکی از باکیفیت‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ استقلال است و به نظر من نقطه تمایز ایشان شخصیت‌شان است. آقامجتبی یک فرد جنتلمن و با شخصیت است که این خصوصیت رفتاری‌شان برای بازیکنان جوانی مثل من یک الگو است. البته ما در تیم‌مان 3 کاپیتان دیگر با نام‌های مهدی رحمتی، پژمان منتظری و خسرو حیدری هم داریم که آنها هم از نظر رفتاری بسیار برای بازیکنان جوان الگو هستند.


در مورد محرومیتت صحبت کن. خبری شنیده‌ای که این محرومیت برای بازی هفته دوم لغو می‌شود یا نه؟


بله ان‎شاءالله این محرومیت با کمک مسئولان فدراسیون فوتبال و با همفکری با مدیران باشگاه استقلال حل خواهد شد و ما می‌توانیم برابر استقلال‌خوزستان بازی کنیم. در نرفتن به تیم‌ملی ما نقشی نداشتیم و امیدوارم مدیران فدراسیون اجازه بدهند از این هفته بازی کنیم.


وقتی تو جایزه پدیده لیگ را از دست محمدرضا ساکت گرفتی، خیلی‌ها تعجب کردند که چطور مدیری که یک بازیکن را محروم کرده به او جایزه می‌دهد. نظر خودت در این باره چیست؟


نه من اتفاقا آقای ساکت را بسیار دوست دارم و با افتخار این جایزه را از ایشان دریافت کردم. آقای ساکت مشکلی با ما ندارد و من امیدوارم که مشکل ما هم حل شود و بتوانیم از هفته دوم برای استقلال بازی کنیم چراکه می‌دانیم تیم‌مان به ما نیاز دارد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین