اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۵۵۹

حمایت بازیکنان بسکتبال از حسن زاده وقتی که مشحون او را بی‌تعصب خطاب می‌کند

برخی از بازیکنان ملی و غیر ملی بسکتبال در واکنش به صحبت های محمدرضا مشحون از حسن زاده حمایت کرده اند.
۰۲:۵۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد حسن‌زاده ملی پوش بسکتبال ایران پس از بازگشت تیم ملی از چین در خرداد ماه به یک باره نامش از تیم ملی حذف شد و آن زمان اعلام شد که این بازیکن به دلایل شخصی از حضور در تیم ملی عذرخواهی کرده است، اما پس از مدتی واقعیت مشخص شد.

ظاهرا در چین بین او و محمدرضا مشحون که این روزها با سمت مدیر تیم‌های ملی فعالیت می کند، درگیری رخ داده و همین موضوع باعث شده که نام او را از تیم ملی حذف و دیگر دعوت نکنند.

مشحون در مورد این موضوع مدعی شده که او بازیکن بی‌تعصب و بی اخلاقی است و عملکرد فنی اش هم خوب نبوده است، اما اینکه چطور بازیکنی از نظر مشحون خوب نبوده به تیم ملی دعوت شده نمی‌تواند چندان ادعای درستی باشد.

پس از صبحت‌های مشحون واکنش‌های زیادی از سوی بازیکنان ملی و غیر ملی در فضای مجازی در حمایت از حسن زاده صورت گرفته و این بازیکن را با تعصب و با غیرت خطاب کرده و به نوعی به صحبت ها و ادعاهای مدیر تیم های ملی واکنش نشان داده اند.

حسن زاده پس از این اتفاقات علاقه‌ای به صحبت کردن نشان نداده تا شاید تیم ملی دچار حاشیه نشود و حالا باید دید پس از حملات مشحون به او، این بازیکن چه واکنشی نشان خواهد داد.

برخی از اهالی بسکتبال در گذشته و حال این موضوع را بارها مطرح کرده اند که برادران مشحون از بازیکنانی که انتقاد کنند یا از آنها خوش شان نیاید باعث حذفش از تیم ملی می شوند.
انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی بسکتبال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین