اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۴۲۷

دغدغه اصلی کاروان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا

رئیس کمیته ملی المپیک دغدغه اصلی کاروان ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا را مسائل مالی دانست.
۱۷:۱۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از پایگاه خبری وزارتورزشوجوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در پایان جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی که با حضور سلطانی فر در وزارتورزشوجوانانبرگزار شد گفت: محور اصلی این جلسه بحث در مورد پنجمین دوره بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا اقیانوسیه بود و مواردی که باید در این خصوص پیش بینی می شد.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: از سال گذشته جلسات تخصصی با روسای فدراسیون ها داشتیم و تعداد نفرات اولیه مردان و زنان برای این بازی ها را مشخص کردیم. گزارش اقدامات اجرایی در این خصوص در جلسه امروز تقدیم وزیرورزشوجوانان و جمع بندی بسیار خوبی شد. تاکید وزیرورزشوجوانانحضور موثر و کیفی کاروانایراندر این بازی ها بود و توصیه هایی هم جهت اعزام بدون دغدغه کاروانایرانبه این بازی ها داشت.

وی در ادامه مهم ترین دغدغه کاروانایراندر حال حاضر را منابع مالی دانست و عنوان کرد: کمیته ملی المپیک برای تامین منابع مالی لازم با کمک وزیرورزشوجوانانو دولت در صدد است تا بلافاصله منابع مالی را از طرف سازمان مدیریت تامین کند.

هاشمی در خصوص رویکرد حمایتی وزارتورزشوجواناندر خصوص اعزام بعضی از رشته های بانوان یادآور شد: هم کمیته ملی المپیک و هم وزارتورزشوجواناندر بخش بانوان ضمن توجه به کسب مدال، رویکرد حمایتی دارند اما در بخش آقایان به دنبال مدال های حداکثری هستیم. نباید فراموش کنیم که سطح بعضی از رشته ها در این مسابقات حتی از بازی های آسیایی هم بالاتر است که امیدواریم با هماهنگی دو دستگاه بیشترین بهره را از این بازی ها ببریم.

همچنین اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامیایرانبه بازیهای داخل سالن آسیا گفت: ٥١ورزشکار زن و ١٦٤ورزشکار مرد به این بازیها اعزام می شوند و پیش بینی ما کسب حدود 100 مدال (40 طلا، 29 نقره و 27 برنز) در این رقابت هاست. پنجمین دوره از بازیهای داخل آسیا در ترکمنستان در ٢١ رشتهورزشی برگزار می شود وایرانتقریبا در تمامی رشته ها حضور دارد. در این دوره از بازی ها ٦٩ کشور آسیایی و اقیانوسیه حضور دارند.

انتهای پیام/ر

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین