اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۲۰۵

ضعفی که منصوریان را در آبادان ترساند

استقلال فصل را با شکست آغاز کرد تا برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر طرفدارانش را با شوک باخت زودهنگام روبرو سازد.
۱۳:۰۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از تابستان پرهیاهو و نقل و انتقالات جالب توجه همه طرفداران استقلال خود را برای شروع رویایی لیگ هفدهم آماده کرده بودند. حتی مصدومیت و محرومیت چند بازیکن جوان و کلیدی هم از انتظارات آنها کم نکرده بود چون استقلال به اندازه کافی بازیکن سرشناس در ترکیب خود داشت که بتوانند از عهده صنعت نفت در آبادان بربیایند گرچه این طور نشد و این تیم پرستاره و مدعی از سفر به برزیل سوغاتی جز شکست چیزی نداشت.


علیرضا منصوریان و شاگردانش در آبادان در حالی به صنعت باختند که در طول 980 دقیقه بازی با هر استراتژی و چیدمانی توپ را به چرخش در آوردند نتوانستند مقاوت میزبان را در گرمای 50 درجه ای کنار اروند بشکنند. با نگاه به چیدمان استقلال می توان به یک واقعیت مهم پی برد، واقعیتی که بسیاری از طرفداران استقلال و منتقدان کادر فنی این تیم مدت هاست به آن پرداخته و هشدارهای لازم را به علیرضا منصوریان دادند اما ...


چپ و راست استقلال دیشب در آبادان اصلا نمره قبولی نگرفت به خصوص زوج سرشناس سمت راست که از بازیکنان باتجربه و سابقا ملی پوش ایران بهره می برد و روی کاغذ وزن سنگینی نسبت به حریف داشت. زوج خسرو حیدری و وریا غفوری نه تنها انتظارات را برآورده نکردند بلکه نشان دادند هنوز برای تبدیل شدن به زوجی رویایی نیاز به تلاش و همت بیشتری دارند به خصوص وریا غفوری که در تابستان برای ماندن در لیست و تمدید قرارداد خود با شائبه های فراوانی روبرو بود.


در جناح چپ هم نمی توان به زوج زکی پور جوان که دومین سال متوالی فیکس بودن در ترکیب استقلال را پشت سر می گذارد تا دیگر نتوان به او گفت کم تجربه در کنار حسن بیت سعید و بعد هم شجاعیان که با تعویض شماره 7 استقلال در پست غیرتخصصی وینگر و هافبک چپ به کار گرفته شد نتوانستند یک بار هم حرکت منجر به ایجاد موقعیت مناسب گلزنی خلق کنند.


بله، این واقعیت که تیمی مدعی قهرمانی برای رسیدن به اهداف و آرزوهایش در لیگ پرفشار نیاز به چپ و راست های خوب و موثر دارد یک بار دیگر برای منصوریان و دستیارانش تکرار شد تا بیشتر به ضعف های موجود در این دو پست کلیدی استقلال پی ببرند. البته هنوز ابتدای لیگ است تازه هفته اول سپری شده و مسلما با پتانسیلی که در استقلال و بین بازیکنان حاضر در این دو پست دیده می شود این ضعف می تواند برطرف شود تا استقلال همه عوامل برای ایستادن در بین مدعیان قهرمانی را داشته باشد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین