اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۰۷۶

ترکیب احتمالی تیم تغییر شکل یافته‌ی کرانچار

نداشتن مهاجم و همینطور زمان کمی که خریدهای جدید سپاهان برای تمرین با سایر بازیکنان داشتند، از چالش های زلاتکو کرانچار در انتخاب ترکیب اصلی تیم است.
۱۵:۰۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در اولین دیدار خود از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم سایپا خواهد بود.


طلایی پوشان با حضور کرانچار شرایط متفاوتی را نسبت به فصل گذشته تجربه می کنند و بسیاری از بازیکنان اصلی این تیم، در پنجره ی تابستانی به تیم اضافه شده اند.


ترکیب احتمالی سپاهان مقابل سایپا:


خط دروازه: در خط دروازه لی‌اولیویرا در تمرینات دچار مشکل شده و با توجه به مصدومیت مهدی امینی، در صورتی که مهیای این بازی نشود، کرانچار باید از دروازه بان سوم خود یعنی حسین صدقیانی استفاده کند.


خط دفاعی: خط دفاعی زردپوشان به طور کامل نسبت به فصل گذشته تغییر داشته و تنها عارف غلامی در تیم باقی مانده. با توجه به بازی های تدارکاتی تیم سپاهان به نظر می رسید سعید آقایی و حسن جعفری به ترتیب در پست مدافع چپ و راست و عزت الله پورقاز و عارف غلامی در مرکز خط دفاعی مورد استفاده قرار بگیرند. در این خط ژایرو رودریوگوئر این شانس را دارد تا جایگزین عارف غلامی شود.


خط میانی: دو هافبک تدافعی سپاهان به احتمال فراوان میلاد سرلک و رسول نویدکیا خواهند بود. یک خط جلوتر احتمالا با توجه به نداشتن مهاجم هافبک برزیلی تازه ورود سپاهان فرصت بازی به دست بیاورد و جلال علی محمدی، شاهین ثاقبی و رافائل کریولارو دیگر بازیکنان تیم باشند.


خط تهاجمی: در خط تهاجمی با توجه به محرومیت ساسان انصاری و در اختیار نداشتن مروان حسین، به نظر می رسد کرانچار از مهرداد محمدی بهره خواهد برد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان کرانچار
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین