اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۷۰۷۳

مشکلات بازی قبل مقابل پرسپولیس تکرار نخواهد شد

قائم‌مقام باشگاه تراکتوسازی تبریز گفت: در بازی مقابل استقلال خوزستان عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما فوتبال روی بدش را به ما نشان داد.
۱۴:۴۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| کاظم شهریاری در گفت‌وگویی، در مورد شکست تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان گفت: بازی خوبی بود. در این مسابقه عملکرد بسیار مناسبی داشتیم ولی بدشانسی آوردیم. با وجود گرمای هوا بازی خوبی از خود نشان دادیم و حتی یک بار توپ را به تیر دروازه زدیم. دروازه‌بان حریف ستاره تیمش بود و ما بسیار بدشانس بودیم.

وی افزود: از بازیکنان و کادر فنی تیم‌مان تشکر می‌کنم. آنها عملکرد بسیار خوبی داشتند و عالی بازی کردند. به هرحال فوتبال همین است و گاهی پیش می‌آید که روی بد خودش را نشان می‌دهد.

قائم‌مقام باشگاه تراکتوسازی در مورد دیدار هفته آینده این تیم مقابل پرسپولیس عنوان کرد: از هواداران دعوت می‌کنم روز پنجشنبه به ورزشگاه بیایند و از بازیکنان تیم خود حمایت کنند. بازیکنان ما از جان مایه گذاشتند ولی دیروز با بدشانسی روبرو شدند. بدون شک حضور هواداران انرژی دوچندانی به کادر فنی و بازیکنان می‌دهند و آنها می‌توانند با تشویق بی‌امان خود به تیم کمک کنند. تیم ما امسال با توجه به محرومیت فیفا با مشکلات زیادی روبرو بوده اما با تلاش‌های کادر فنی و جوانگرایی که شده توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

شهریاری در پاسخ به این سؤال که در بازی فصل گذشته پرسپولیس و تراکتورسازی درگیری‌های زیادی به وجود آمد، آیا برای حل این موضوع تمهیدی اندیشیده شده، خاطرنشان کرد: با هماهنگی کانون هواداران و برنامه ریزی که می‌کنیم بدون شک مشکلی به وجود نخواهد آمد. بازی خوب و جوانمردانه‌ای از سوی هر دو تیم مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین