اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۹
کاپیتان هند:

ایران تیم سطح بالایی است اما ما برای پیروزی به میدان می‌رویم

کاپیتان تیم ملی فوتبال هند می‌گوید این تیم با تمام قوا به مصاف ایران خواهد رفت و هدفش کسب امتیاز از شاگردان کی‌روش در دیداری خانگی است.
۱۰:۵۴ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سوپراتا پائول در آستانه دیدار روز سه‌شنبه تیم ملی فوتبال هند برابر ایران در مرحله اول انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های آسیا 2019 در شهر بنگلور برگزار شود، به خبرگزاری «PTI» هند گفت: ایران تیم سطح بالایی در آسیا است ولی فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است. هر چیزی ممکن است در فوتبال رخ دهد. چه کسی می‌دانست که برزیل در جام جهانی از آلمان هفت گل می‌خورد ولی این اتفاق افتاد. اگر بتوانیم صددرصد توان خود را به کار ببندیم، به اعتقاد من شانس گرفتن نتیجه مقابل ایران را داریم.

کاپیتان هند عنوان کرد: به نوبه خودم از هم‌تیمی‌هایم انتظار بالایی ندارم ولی ما برای پیروزی یا گرفتن نتیجه تساوی به مصاف ایران می‌رویم. تضمین می‌کنم بهترین عملکردمان را مقابل ایران به نمایش بگذاریم و فوتبال خوبی ارائه دهیم. تمامی بازیکنان هند برای جنگیدن و کسب امتیاز پا به میدان خواهند گذاشت.

وی در پاسخ به این پرسش که «چه درکی از قدرت دفاعی و تهاجمی ایران دارید؟» اظهار داشت: این موضوع خیلی اهمیت ندارد. چیزی که اهمیت دارد، این است که ما مقابل ایران و آنها هم مقابل هند بازی می‌کنند. در هر صورت بازیکنان ما آماده این بازی هستند.

پائول در خصوص وضعیت تیم هند گفت: مصدومی نداریم و همه بازیکنان در آمادگی به سر می‌برند. تنها فرد بدشانس تیم هولیچاران نارزاری است که اردوی تیم را به منظور عمل جراحی ترک کرد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین