اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۵۶

مشکلات پرسپولیس برطرف خواهد شد/ تیم ما امسال هم مدعی اصلی قهرمانی است

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس باید از لحاظ مالی و پرداخت حق و حقوق، بازیکنان را راضی کنند
۲۳:۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ناصر محمدخانی در مورد چالش‌های چند روز اخیر میان بازیکنان پرسپولیس و مسئولان این باشگاه گفت: من فکر نمی‌کنم این موضوع چندان حاد باشد و بخواهد که به پرسپولیس لطمه بزند. به‌هر حال این تیم بازی‌های حساسی درپیش دارد و به‌زودی باید با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. مسئولان پرسپولیس به‌خوبی شرایط فعلی را درک می‌کنند و پیش‌بینی من این است که آنها مشکلات را برطرف خواهند کرد.
 
وی در ادامه یادآور شد: پرسپولیس فصل گذشته نتایج خوبی گرفت و قهرمان شد. این تیم در سوپرجام هم به قهرمانی رسید و در آسیا نیز موقعیت خوبی دارد. به‌هر حال بازیکنان در دو فصل اخیر زحمات زیادی کشیده‌اند و عملکرد خوبی داشتند. به نظر من مسئولان باشگاه پرسپولیس باید از لحاظ مالی و پرداخت حق و حقوق، بازیکنان را راضی کنند. طبیعتاً اگر این چالش ادامه داشته باشد پرسپولیس ضرر خواهد کرد.
 
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت پرسپولیس را در آستانه شروع هفدهمین دوره لیگ برتر مطلوب خواند و  اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس تیم خوبی دارد و امسال هم مدعی اول قهرمانی است.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین