اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۸۴۵

اشتباه محاسباتی در باشگاه پرسپوليس

ماجراي دعواهاي اخير پرسپوليس را مي‌دانيد. بازيكنان پرسپوليس مدعي هستند از باشگاه طلبكارند و باشگاه نيز بازيكنان را به آرامش دعوت كرده و از آنها زمان خواسته تا اين بدهي‌ها را پرداخت كند.
۲۲:۱۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  موضوع وقتي عجيب مي‌شود كه بدانيد برخي بازيكنان مدعي‌اند بخشي از مطالبات‌شان از باشگاه با پرداختي جديد، تسويه شده اما هنوز بين 40 تا 60 درصد طلب دارند! البته اين طلب به خاطر پيش‌قرارداد فصل جديد و آپشن‌هاي قهرماني و صعود از گروه در ليگ قهرمانان آسياست و وكلاي بازيكنان، رقم اصلي را محاسبه و به آنها اعلام كرده‌اند. در اين ميان، سيدجلال حسيني هم گفته به طور كلي هيچ دريافتي نداشته است حتي يك ريال!
از طرف ديگر مديران باشگاه مي‌گويند به هيچ كدام از بازيكنان بيش از 20 درصد قراردادشان بدهكار نيستند. مديران پرسپوليس معتقدند همزمان با واريز قسط جديد توسط اسپانسر، بدهي‌ها به نصف تقليل يافته و نهايتاً 20 درصد باقي‌ مانده از پيش‌قراردادها، قرارداد فصل گذشته و آپشن‌هاي توافقي است.
چنين موضوعي مي‌تواند سرآغاز يك دعواي جديد باشد. باشگاه مي‌گويد به بازيكنان اعلام شده با صعود از گروه آسيايي 10 درصد و قهرماني نيز 10 درصد به قراردادها افزوده مي‌شده و با اين حساب، پرسپوليسي‌ها صاحب 20 درصد آپشن شده‌اند ولي بازيكنان اعتقاد ديگري دارند. اصل و اساس دعواهاي اخير هم، دقيقاً همين مسئله است. بالاخره مشخص نيست كدام طرف راست مي‌گويد و بايد حرف كدام يك از آنها را باور كرد. 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین