اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۷۴۰
اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان در حالی در آزادی پیگیری می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان حتی لباس یکدست هم برای تمرین ندارند.
۱۳:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان در رده سنی بزرگسالان از 31 تیرماه آغاز شده است. بعد از اینکه فیبا در جلسه خود حضور بانوان با پوشش را تایید کرد، فدراسیون نیز برای برگزاری اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف دست به کار شد.

به نظر می‌رسد با این تصمیم فیبا، مسئولیت فدراسیون بسکتبال نیز در قبال بانوان چندبرابر شده و حالا فدراسیون باید همانند مردان، برای بانوان مسابقات تدارکاتی و امکانات مناسب را برای حضور در مسابقات بین‌المللی در نظر بگیرد.

اردوی تیم ملی بانوان در سالن آزادی در حالی پیگیری می‌شود که عکس‌های منتشر شده از بانوان نشان می‌دهد، هنوز فدراسیون یک لباس رسمی برای بانوان ملی‌پوش در نظر نگرفته و هر بازیکن با لباس باشگاهی خودش در تمرینات حاضر شده است. این شرایط این سوال را به وجود می‌آورد که فدراسیون بسکتبال چقدر در تشکیل تیم ملی مصر است و چه برنامه‌ای برای بانوان دارد؟ آیا فدراسیون بعد از چند ماه هنوز نتوانسته لباس مورد تایید فیبا را تهیه کرده و در اختیار بانوان قرار دهد؟

سوالی که وقتی از محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال ایران پرسیده شد، پاسخ‌های متناقضی دریافت شد.

محمود مشحون در پاسخ به سوال  مبنی بر اینکه عکس‌هایی از بانوان منتشر شده که در آن نشان می‌دهد بانوان لباس‌های رنگارنگی برتن دارند در ابتدا اعلام کرد این لباس‌ها باشگاهی است.

مشحون در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا فدراسیون لباس یکدست به بانوان ملی‌پوش نداده، این طور پاسخ داد: این عکس‌هایی که می‌گویید منتشر شده در داخل ایران نبوده! (تصاویر از کانال فدراسیون بسکتبال منتشر شد) این تصاویر را رسانه‌های بیگانه منتشر کرده‌اند!

رئیس فدراسیون بسکتبال در پایان صحبت‌هایش گفت: ما لباس یکدست مشکی به بانوان داده‌ایم! من در حال حاضر در تمرین تیم ملی جوانان هستم و نمی‌توانم به سوالات شما پاسخ دهم.

تیم ملی بسکتبال بعد از سالها تلاش توانسته جواز حضور در میادین را با پوشش اسلامی بگیرد و شرکت در رقابت‌های بین‌المللی این فرصت را برای کشورمان فراهم می‌کند تا بتوانند به بهترین شکل خود را به جهانیان نشان دهند، اما موفقیت در میادین بین‌المللی قطعا به حمایت در داخل کشور نیاز دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری