اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۴۹
باشگاه پرسپولیس برای چندمین بار در طول یک سال اخیر از هوادارنش درخواست کمک مالی کرده است.
۲۱:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| این بار به بهانه پرونده مانوئل ژوزه بیانیه ای جدید از سوی این باشگاه صادر شده و به مانند قبل با ذکر خطرات احتمالی که پرسپولیس را بابت شاکیانش تهدید می کند با مخاطب قراردادن هواداران این باشگاه از آنها درخواست کمک مالی شده است.
این در حالی است که فصل گذشته نیز شماره حسابی در اختیار هواداران این باشگاه قرار گرفته بود و کمک های مالی قابل توجهی نیز به این حساب واریز شد اما آیا این فرمول قرار است برای همیشه با واکنش مثبت هواداران مواجه شود؟ آیا تکرار این روش هواداران را بدبین نمی کند؟ 
هوادار پرسپولیس پیش خود می گوید هر هفته در طول برگزاری لیگ عددی را به یک سامانه پیامکی ارسال می کند تا حماتیش را از تیم محبوب خود نشان دهد اما چطور می شود با با وجود جمع شدن ارقام نجومی از اس ام اس های مردم مشکلات مالی باشگاه محبوبش بر طرف نمی شود. در طول برگزاری رقابت های لیگ در تلویزیون و پیش از پخش هر دیدار دو برابر زمان تحلیل یک کارشناس، افرادی تلاش می کنند مخاطبان را تشویق کنند که اس ام اس ارسال کنند تا با واریز پول به حساب تیم مورد علاقه خود را حمایت مالی کنند. تاکید می شود: این اس ام اس ها در نهایت کمک های مالی برای باشگاه های مورد علاقه شما هستند.
هوادار هر هفته شرکت می کند و هزینه می کند اما خروجی موثری نمی بیند. مشکلات مالی به قوت خود باقی می مانند بدهی ها روز به روز افزایش پیدا می کنند و حتی پاداش های قهرمانی فصل گذشته بازیکنان به آنها پرداخت نمی شود. 
در این وضعیت چطور هوادار می تواند انگیزه برای کمک مالی به تیم محبوبش آن هم با واریز به یک شماره حساب پیدا کند. زمانی که هیچ چیز شفافی وجود ندارد و حتی مشخص نیست کمک های مالی چه سرنوشتی پیدا می کنند چطور هوادار می تواند خود را قانع به یک پرداخت دیگر کند.
منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری