اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۶۲۵
مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر گفت: مشکلات ورزشگاه ثامن را به گوش مسئولان ورزشی استان خراسان رسانده‌ایم و تا زمانی که به صورت مکتوب درباره رفع مشکلات نامه ندهند اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه را نخواهیم داد.
۱۸:۴۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید فتاحی در گفت‌وگویی، درباره میزبانی دیدار سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن گفت: هنوز تصمیمی برای برگزاری دیدار سیاه جامگان و ذوب آهن در ورزشگاه ثامن نگرفته‌ایم. ما شرایط خودمان را اعلام می‌کنیم و این موضوع را به مسئولان استانی خراسان گفته‌ایم. چرا که در زمان بازدید ما از ورزشگاه ثامن چمن و اسکوربورد این ورزشگاه شرایط خوبی ندارد و همچنین جایگاه خبرنگاران کنفرانس خبری و ... مشکلاتی دارند. این مسائل را به مسئولان ورزشی این استان اعلام کرده‌ایم.

وی ادامه داد: آنها با ما تماس گرفتند و قول حل مشکلات را دادند. قرار شد که چمن ورزشگاه درست شده و از اسکوربورد پرتابل استفاده کنند اما تا زمانی که به صورت رسمی نامه‌ای به ما از سوی هیات فوتبال خراسان در این باره داده نشود روی اصول خودمان باقی خواهیم ماند و اجازه برگزاری بازی را در این استادیوم نخواهیم داد. به هر حال حتی اگر چمن هم درست شده باشد این موضوع نیاز به بازدید دارد و مطمئنا زمانی که نامه‌ای در خصوص رفع مشکلات به دست ما برسد از این ورزشگاه بازدید خواهیم کرد. اما به هر حال ما به مسئولان مربوطه این موضوع را اطلاع دادیم و حالا آنها می‌خواهند آن را حل کنند. باید بگویم که لیگ حرفه‌ای شرایطی دارد که ما به آن پایبند هستیم و نمی‌توانیم از آن کوتاه بیاییم. اگر ورزشگاه درست شود اجازه بازی خواهیم داد.

فتاحی درباره وضعیت ورزشگاه امام رضا (ع) هم اظهار داشت: این ورزشگاه مورد تایید ما است و مسئولان استانی باید درباره آن تصمیم بگیرند که آیا این ورزشگاه می‌تواند میزبان بازی‌ها باشد یا نه اما آن چیزی که از نظر سازمان لیگ وجود دارد این است که این ورزشگاه قابل استفاده و استاندارد است و ورزشگاه‌های دیگر در شهر مشهد تا این لحظه قابل استفاده نیست.

انتهای پیام/ا

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری