اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۴۲۵

درخواست برگزاری مسابقه برون‌مرزی را داده‌ایم

مربی تیم ملی بسکتبال زیر 16 سال دختران گفت: قرار است برای برگزاری دیدار دوستانه برون‌مرزی با مسئولان فدراسیون صحبت کنیم.
۱۵:۴۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پوران عباسی در گفت‌وگویی، درباره شرایط بازیکنانی که در نخستین دور از تمرینات تیم ملی حضور داشتند، گفت: فعلا نمی‌توان آنها را قضاوت کرد. من به همراهی سرمربی تیم ملی المپیاد دانش‌آموزی را از نزدیک رصد می‌کنیم. قرار شد بهترین‌ها در این استعدادیابی انتخاب شوند.

وی افزود: فعلا نمی‌توانم بگویم بازیکنان در چه سطحی هستند. زمانی می‌توانم به این سوال پاسخ دهم که مرحله دوم اردو نیز برگزار شود. نکته‌ای که نباید فراموش شود اینکه این بازیکنان تا به حال تجربه ملی و مسابقه برون‌مرزی نداشته‌اند و سن کمی هم دارند به همین دلیل باید از نظر روانی روی آنها کار کنیم.

مربی تیم ملی بسکتبال زیر 16 سال در پاسخ به این سوال که برای اردوی دوم بازیکنانی جدید دعوت خواهند شد یا بازیکنانی قبلی را هم حفظ می‌کنید، عنوان کرد: فعلا قرار نیست بازیکنی خط بزنیم. باید ببینیم در مسابقات دانش‌آموزی چه بازیکنانی جذب می‌شوند. بعدا در این باره تصمیم می‌گیریم.

عباسی همچنین در پاسخ به این سوال که اردو و یا مسابقه برون‌مرزی تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا برای بازیکنان در نظر گرفته شده یا خیر، یادآور شد: قرار است ما با نایب‌رئیس فدراسیون صحبت کنیم و او هم با آقای مشحون موضوع را در میان بگذارد مبنی بر اینکه آیا این امکان وجود دارد مسابقه برون‌مرزی با کشورهای همسایه برگزار کنیم یا خیر؟ فعلا در مرحله صحبت هستیم و هنوز چیزی قطعی نشده است.

بعد از مصوب شدن پوشش بانوان از سوی فیبا، فدراسیون بسکتبال درخواست حضور ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 16 سال را داده، اما هنوز فیبا آسیا در این باره پاسخی را به ایران نداده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین