اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۳۸۹

آسیب دیدگی آقچه‌لی نگران‌کننده نیست

پزشک تیم ملی والیبال امید گفت: مشکلی که در تمرین دیروز برای بینی رسول آقچه‌لی پیش آمد خطرناک نیست و به بازی امروز می‌رسد.
۱۲:۴۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مهدی ابارشی، پزشک تیم ملی والیبال زیر 23 سال کشورمان درباره وضعیت فیزیکی و بدنی بازیکنان تیم ملی والیبال امید ایران در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت: سفری طولانی‌مدت را برای رسیدن به اندونزی داشتیم و بدن بازیکنان نیاز به ریکاوری داشت.

وی افزود: بازیکنان بعد از سه پرواز مختلف از تهران به قطر، قطر به جاکارتا و از جاکارتا به سورابایا آمدند و کمی خسته شدند. البته ریکاوری انجام شد و بازیکنان با انگیزه‌ای که داشتند به شرایط ایده‌آل رسیدند.

پزشک تیم ملی والیبال امید ایران در ادامه به وضعیت بد تغذیه بازیکنان اشاره کرد و افزود: متاسفانه به دلیل وضعیت بد غذاهایی که در اختیار بازیکنان قرار داشت، بازیکنان زیادی با مشکل گوارشی مواجه شدند اما رفته رفته شرایط‌شان رو به بهبودی است.

ابارشی درخصوص مشکلی که برای رسول آقچه‌لی، پشت‌خط‌زن تیم امید پیش آمده است، گفت: در تمرین دیروز به دلیل اصابت آرنج دست یکی از بازیکنان با بینی این بازیکن، خون ریزی ایجاد شد که البته امیدواریم مشکل خاصی نباشد.

وی تصریح کرد: برای اطمینان از وضعیت این بازیکن شب گذشته او را به منظور عکسبرداری به بیمارستان بردیم و مطمئن شدیم مشکل خاصی ندارد و قطعا او به بازی امروز مقابل عراق می‌رسد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین