اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۳۸۰

اسامی داوران مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017

رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا در حالی نوزدهمین دوره خود را از فردا تجربه خواهد کرد که ۱۶ داور بین‌المللی این مسابقات را قضاوت می‌کنند.
۱۲:۰۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| والیبال قهرمانی مردان آسیا از فردا با برگزاری 8 دیدار آغاز خواهد شد. این مسابقات که نوزدهمین دوره خود را تجربه خواهد کرد در شرایطی برگزار می‌شود که 16 داور بین‌المللی مسابقات را قضاوت می‌کنند.

مرتضی اکرمی، داور بین‌المللی کشورمان نیز در میان داوران قضاوت کننده این رقابت‌ها است.

اسامی داوران مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017 به شرح زیر است:

روبرت سیدلوسکی از استرالیا، سو جیان وو از چین، لنگ یین یان از هنگ گنگ، موسی سلیم عزیز از عراق، مرتضی اکرمی از ایران، پوآنتورو آگونگ از اندونزی، اشیتا تاکشی از ژاپن، آیدوس آخمتوف از قزاقستان، جیونگ یانگ آ از کره جنوبی، الاتیک حمود از عربستان، اوبیاس اولاه شاه از پاکستان، تی سی هیووا از سریلانکا، نوتنون سواپراک از تایلند، وانگ یه از چین تایپه، نگیون کواک هوی از ویتنام و ممانکی میلانی از کشور اندونزی.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017، از دوم تا دهم مردادماه با حضور 16 تیم برتر آسیا در شهر «سورابایا» کشور اندونزی برگزار می‌شود.

دور مقدماتی این رقابت‌ها روزهای دوشنبه تا چهارشنبه دوم تا چهارم مردادماه با 24 مسابقه پیگیری خواهد شد و تیم ملى والیبال زیر 23 سال ایران با هدایت خوان سیچلو در مرحله مقدماتی با تیم‌هاى چین تایپه، پاکستان و عراق در گروه دوم رقابت می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین