اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۲۵۲

سطح رکوردهای مسابقات جهانی پایین بود

دارنده مدال نقره پرتاب نیزه مسابقات پارا دوومیدانی قهرمانی جهان گفت: سطح رکوردها در مسابقات حهانی امسال پایین‌تر بود و انتظاری که از رکوردهایم داشتم، برآورده نشد.
۱۶:۲۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، محمد خالوندی درباره عملکردش در مسابقات قهرمانی جهان گفت: مسابقات جهانی بعد از بازی‌های پارالمپیک مهم‌ترین رقابت‌های دوومیدانی است که در سطح بالایی برگزار می‌شود.

وی افزود: اکثر حریفانم در این مسابقات حضور داشتند، اما در کلاس من 3 - 4 نفر شرکت نکرده بودند که فکر می‌کنم استراحت داشتند؛ با این وجود مسابقات در سطح خوبی برگزار شد. تفاوت این مسابقات در مقایسه با رقابت‌های 2013 سطح رکوردها بود که در سطح پایین‌تری ثبت شد؛ از طرفی انتظاری که از رکوردهایم داشتم، برآورده نشد، اما توانستم مدال کسب کنم.

خالوندی درباره کسب هر 3 مدال در کلاس F57 پرتاب نیزه توسط نمایندگان کشورمان گفت: در این مسابقات اتفاق نادری رخ داد و توانستم به همراه پاپی و حیدری هر 3 مدال این کلاس را به دست آوریم که خوشحال کننده بود. برای ما فرقی نداشت که چه کسی طلا می‌گیرد؛ همین که هر 3 سکو را برای دومین بار در اختیار گرفتیم خوشحال کننده بود. مسابقات خوب برگزار شد و فقط سطح رکوردها پایین بود.

دارنده مدال نقره مسابقات پارا دوومیدانی قهرمانی جهان به وضعیت داوری مسابقات اشاره کرد و گفت: در بخش داوری سخت‌گیری می‌کردند که البته طبیعی است. هر مسابقه‌ای قانون خاص خودش را دارد و ما هم باید تبعیت کنیم. با این حال بار دیگر خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پرچم ایران را بالا ببریم و باعث افتخارم است که توانستم مدال کسب کنم.

وی حضور پر قدرت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را هدف بعدی خود عنوان کرد و گفت: بعد از مسابقات جهانی مدت کوتاهی استراحت می‌کنم، سپس تمریناتم را شروع می‌کنم، چون هدفم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا است. حتی قبل از شرکت در مسابقات جهانی هدفم بازی‌های پاراآسیایی بود که نتیجه و رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم. حریفان اصلی‌ام در این مسابقات از آسیا هستند و امیدوارم بتوانیم افتخارآفرینی کنیم.

انتهای پیام/س

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین