اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۶۲۲۱
دروازه‌بان سپاهان گفت: فقط از این ناراحتم که با یک تشخیص غلط پزشکی، روند درمانم ۲ ماه عقب افتاد.
۱۴:۴۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی امینی در گفت‌وگویی، در خصوص آخرین وضعیتش بعد از مصدومیت و عمل جراحی اظهار داشت: در دوران نقاهت هستم و احساس می‌کنم بتوانم تا هفته هشتم و نهم خودم را برسانم.

وی در مورد اینکه در کدام بازی دچار مصدومیت شد، گفت: در بازی با نفت تهران در لیگ برتر مچ دستم آسیب دید و بعد از آن چند روزی درد داشتم اما پزشکان وقت سپاهان به اشتباه تشخیص داده و اعلام کردند چیز خاصی نیست! مچم شکستگی داشت اما عکس هم نشان نمی‌داد و بعد از هم 6 بازی با درد بازی کردم. هر زمان هم که دردم بیشتر می‌شد پزشکان اعلام می‌کردند فشار به دستت آمده و من هم با تلقین و اینکه دستم موردی ندارد، بازی می‌کردم اما دقیقا همان مصدومیت علیرضا بیرانوند سراغ من آمد و مچ من هم از همان ناحیه شکسته بود.

امینی افزود: بعد از هفته پایانی لیگ درد دستم شدید شد و بعد از اینکه عکس گرفتم تازه پزشکان متوجه شکستگی شدند. همان زمان هم قصد داشتم طوری عمل کنم که خیلی مچ دستم باز نشده و نهایتا با یک پیچ، شکستگی ترمیم شود اما استخوانم سیاه و بیمار شده بود و درمان اولیه در عمل جراحی اول جواب نداد و مجبور شدم دوباره و این بار به صورت اساسی مچم را جراحی کنم.

گلر جوان سپاهان یادآور شد: در همان زمان با رحمتی و بیرانوند تماس داشتم و از آنها مشورت گرفتم. در نهایت یک پزشک خوب به من معرفی کردند تا در تهران دستم را عمل کنم و فقط از این ناراحتم که با یک تشخیص غلط، روند درمانم 2 ماه عقب افتاد. در آن زمان کادر پزشکی وقت سپاهان کوتاهی کردند و اگر زودتر به درستی متوجه آسیب‌دیدگی‌ام می‌شدند من هم مثل بیرانوند نهایتا 4 هفته از میادین دور می‌ماندم ولی در نهایت کارم به عمل کشیده شد.

وی تاکید کرد: به مرحله‌ای از آمادگی رسیده بودم که هواداران روی من حساب می‌کردند و اگر این مسائل پیش نمی‌آمد، امسال بهترین فرصت را داشتم تا خودم را ثابت کنم اما الان هم دیر نشده و با توجه به اینکه فقط 21 سال سن دارم‌،‌ همچنان فرصت زیاد است و خودم احساس می‌کنم بتوانم تا هفته هشتم و نهم خودم را برسانم.

امینی در مورد اینکه در دوران مصدومیت سپاهانی‌ها به یاد وی بودند یا خیر، گفت: کوتاهی‌هایی شد اما به دل نمی‌گیرم. دفعه اول که عمل کردم هیچ کسی پیگیر کارم نبود و به سراغم نیامد اما دفعه دوم مدیرعامل با من صحبت کرد و از طرف باشگاه کمکم کردند.

دروازه‌بان جوان سپاهان که فصل گذشته با اعتماد ویسی برای اولین بار در لیگ برتر بازی کرد، در این خصوص گفت: ویسی خیلی به من کمک کرد؛ چه از لحاظ فوتبالی و چه از لحاظ اخلاقی. او در بازی‌های مهم از جمله دربی اصفهان و یا نیمه‌نهایی حذفی به من میدان داد و با اینکه لی در آمادگی به سر می‌برد اما ویسی به من اعتماد کرد و من هم جواب اعتمادش را دادم. بعد از جدایی ویسی نیز همه ما از این اتفاق ناراحت شدیم و امیدوارم هر جا که هست، موفق باشد. او در حق جوان‌های تیم خیلی خوبی کرد.

امینی درباره کرانچار اظهار داشت: کرانچار مربی بزرگی است و 4 سال پیش که برای اولین بار به تیم بزرگسالان آمدم، از آن زمان از این مربی شناخت دارم و در همان سال با کرانچار قهرمان شدیم. او بسیار بادانش است و اصول فوتبال زیبا را دنبال می‌کند و امیدوارم بتوانیم خاطرات شیرین گذشته را با کرانچار تکرار کنیم. دفعه پیش وقتی کرانچار آمد 11 امتیاز از استقلال عقب بودیم اما در نهایت قهرمان لیگ برتر شدیم و امیدوارم امسال هم یک جام بیاوریم.

وی در پایان در مورد اینکه به نظر می‌رسید اگر مصدوم نمی‌شد امروز دروازه‌بان اصلی تیم امید بود، گفت: به تیم امید دعوت شده بودم و حتی پزشکان این تیم پیگیر کارهایم بودند. اتفاقا تنها گلری بودم که سابقه بازی در لیگ برتر را داشتم. حتی پاسپورت و مدارکم را گرفته بودند و برایم بلیت قرقیزستان هم تهیه شده بود اما قسمت نشد که با این تیم به رقابت‌های انتخابی بروم. انشاالله در مرحله بعدی بتوانم تیم امید را کمک کنم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری