اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۶۳۰
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت:امروز اکثر بزرگان فوتسال و رقیبان تیم تأسیسات نتیجه خوبی نگرفتند و این پیروزی ما را برای آینده امیدوارتر می‌کند.
۲۰:۱۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| وحید شمسایی در گفت‌وگویی، بعد از دیدار دو تیم تأسیسات دریایی و مقاومت البرز که با نتیجه 6 بر 4 به نفع تیم تأسیسات به پایان رسید، گفت: خدا را شکر امروز ما توانستیم در یک بازی سخت و نفس‌گیر 3 امتیاز این مسابقه را کسب کنیم و همچنین امروز اکثر بزرگان فوتسال و رقیبان تیم تأسیسات تا آنجا که اطلاع دارم نتیجه خوبی نگرفتند و این ما را برای آینده امیدوارتر می‌کند.

وی در ادامه گفت: فعلاً به همان اندازه که مسئولان باشگاه از ما خواسته‌اند ما هم همین روند را داریم ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم تأسیسات دریایی گفت: همان‌طور که دیدی تیم مقاومت، تیمی خوب و ریشه‌دار است و همان‌طور که قبلاً گفته بودم این تیم دارای بازیکنان جوان و دونده‌ای است و همین موضوع در زمین بازی کار را برای ما سخت کرد.

وی درمورد حضور افشین دبیری در سالن مسابقه گفت: اول خدا را شکر می‌کنم که پاقدم وی برای تأسیسات خوب بود و دبیری کسی بود که در اوایل فوتسال هم به من اعتماد کرد و ایشان همیشه به عنوان راهنما و مربی من بوده و هستند.

شمسایی همچنین در مورد وضعیت داوری مسابقات و لیگ برتر گفت: خدا را شکر داوری امروز خوب بود و لیگ هم در حال حاضر لیگی پویا و شاداب شده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری