اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۵۳۷

تنها باشگاهی هستیم که به تعهداتمان عمل کردیم

مدیرعامل مس کرمان گفت: تنها باشگاهی هستیم در ایران که به تعهداتمان عمل کردیم و طبق قرارداد با بازیکنان عمل می‌کنیم.
۱۴:۴۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| امجد مسعودزاده در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت مس کرمان اظهار داشت: خداراشکر تا امروز شرایط خوب است، بازیکنان خوبی چه از نظر اخلاقی و کیفی جذب کردیم. سعی کردیم به دنبال بازیکنانی باشیم که کارایی بالایی داشته باشند و بتوانند به تیم ما کمک کنند. ترافیک در پست‌ها نداریم، تیم در همه نقاط کامل هست. یک اردوی خوب در بروجرد داشتیم که از نظر تاکتیکی و بدنسازی شرایط خوبی داشتیم، کادر فنی از این اردو راضی است و ان‌شاالله یکی دو روز آینده بازی تدارکاتی با تیم‌های دسته 3 استان در کرمان خواهیم داشت. همچنین شنبه با فجر سپاسی شیراز در کرمان بازی دوستانه‌ای برگزار خواهیم کرد و چهارشنبه به تهران می‌رویم و 3 بازی دوستانه در کرج برگزار خواهیم کرد که یکی از این بازی‌ها با تیم خوب لیگ یک اکسین البرز خواهد بود.

وی در ادامه افزود: باید از ابتدا بازی‌ها را جدی بگیریم، امتیازهای خوبی را کسب کنیم و خیلی امیدوار هستم که به لیگ برتر صعود کنیم. احساس می‌کنم جای مس کرمان در لیگ برتر خالی است. باید تمام تلاشمان را بکنیم که یک نماینده از استان کرمان در لیگ برتر حضور پیدا کند.

مسعودزاده در ادامه اظهار داشت: خیلی‌ها قبل از شروع فصل و قبل از انتخاب سرمربی اظهار نظرهای زیادی می‌کردند و خوشحالم آقای نخعی را به عنوان سرمربی انتخاب کردیم و شاهد هستیم که مردم کرمان و پیشکسوتان حمایت همه جانبه دارند. امیدوارم این حمایت ادامه‌دار باشد و بتوانیم با این کادر فنی در لیگ یک خوب ظاهر شویم. کادر فنی از همه لحاظ حرفه‌ای است، هم از لحاظ فنی، هم از لحاظ اخلاقی. تمام بازیکنان زیر نظر کادر فنی در حال تمرین هستند. حتی با اضافه شدن دارکو به نظرم کادر فنی قوی‌تر شده است. عزممان را جزم کردیم که با حمایت مدیران کرمان و هواداران با یک همدلی بتوانیم در لیگ یک جزء تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر باشیم.

مسعودزاده در پایان اظهار داشت: ما مشکل مالی نداریم حتی به یک بازیکن هم بدهکار نیستیم، تنها باشگاهی هستیم که به تعهداتمان عمل می‌کنیم. خوشحالم بازیکنی که به تیم ما می‌آید با تمام عشق و علاقه وارد تیم ما می‌شود،بازیکنان ما با تحقیق کردن نسبت به باشگاه‌های دیگر متوجه شدند که ما باشگاهی هستیم حرفه‌ای و به تمام تعهداتمان عمل می‌کنیم. امیدوارم اتفاقات خوب برای مس کرمان و مردم کرمان رقم بخورد و فصل خوبی را امسال پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین