اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۴۱۹

فرار حقیقی از سوالی درباره تیم ملی

اسکیلستونا سوئد در روزی که دروازه‌بان ایرانی خود را در ترکیب داشت به نخستین برد فصل رسید. در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ آلسونسکان سوئد، تیم اسکیلستونای قعر جدولی در دومین حضور ثابت علیرضا حقیقی میزبان کالمار رده پانزدهمی بود.
۱۹:۳۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| اسکیلستونا سوئد در روزی که دروازه‌بان ایرانی خود را در ترکیب داشت به نخستین برد فصل رسید. در ادامه بازی‌های هفته پانزدهم لیگ آلسونسکان سوئد، تیم اسکیلستونای قعر جدولی در دومین حضور ثابت علیرضا حقیقی میزبان کالمار رده پانزدهمی بود.
پاپا دیوف در دقیقه ۸ دروازه حقیقی را باز کرد و نیمه اول با همین تک گل به سود کالمار به پایان رسید. در نیمه دوم چیدی اومیجی و لودویگ اوهمان در دقایق ۴۷ و ۷۸ برای اسکیلستونا گل زدند تا یاران حقیقی به نخستین پیروزی فصل برسند. اسکیلستونا با این برد ۷ امتیازی شد ولی جایگاه شانزدهمی‌اش تغییر نکرد. این تیم امیدوار است با درخشش علیرضا حقیقی و ادامه روند رو به رشد خود بتواند از قعر جدول جدا شود. علیرضا حقیقی که آسیب دیدگی چند ماهه خود را پشت سر گذاشته برای دومین بار درون دروازه اسکیلستونا قرار گرفت و توانست بازی قابل قبولی ارائه بدهد. حقیقی در بازی قبل هم یک گل دریافت کرد اما چندین بار مانع باز شدن دروازه تیمش شد.
دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران تلاش می‌کند تا دوباره در فهرست کی‌روش جایی برای خود دست و پا کند. کی‌روش اعتقاد ویژه‌ای به حقیقی دارد و بعید نیست با ادامه حضور او در ترکیب اسکیلستونا بار دیگر این دروازه‌بان به تیم ملی دعوت شود و راهی به اردو پیدا کند.  حقیقی در تازه‌ترین مصاحبه خود وقتی با سوالی درباره حذفش از تیم ملی مواجه شده پاسخ سیاستمدارانه ای داده. او گفته: «در حال حاضر درباره تیم ملی حرف نمی‌زنم. تمرکزم روی تیم باشگاهی‌ام است.»
 
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین