اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۳۱۱

تورنمنت اطلس تدارک خوبی برای تیم‌ملی خواهد بود

ملی‌پوش بسکتبال ایران گفت:‌ تورنمنت اطلس اسپرت چین تدارک خوبی برای تیم ملی در راه کاپ آسیا خواهد بود.
۰۴:۵۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| فرید اصلانی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: بعد از بازگشت از چین چند روز را خوب استراحت کردیم و پس از آن تمرینات را آغاز کردیم و خوشبختانه تیم روند رو به رشدی را داشته و بچه‌ها خیلی هماهنگ شده‌اند. یک بدنساز هم به تیم‌ملی اضافه شده است و تمرینات بدنسازی‌مان به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کادر فنی فیلم بازی های سه مسابقه‌ای که در چین برگزار کردیم را در تمرینات آنالیز کرد و نقاط قوت و ضعف‌مان شناسایی شده و در دفاع و حلمه عملکرد بهتری پیدا کرده‌ایم.

ملی پوش بسکتبال ایران در مورد حضور در تورنمنت اطلس اسپرت عنوان کرد: تیم قدرتمندی در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و مطمئنا بازی‌های سختی را خواهیم داشت. در دیدار تدارکاتی نتیجه برایمان مهم نیست، اما همه بازیکنان با تمام توان بازی خواهند کرد.

اصلانی با اشاره به مسابقات کاپ آسیا گفت: هدف اصلی حضور در این رقابت‌ها است و با اردویی که در چین داریم، مطمئنا با امادگی بالایی به لبنان اعزام خواهیم شد. نخستین حضور استرالیا و نیوزلند است و می‌تواند محک بسیار برای ما باشد. تیم جوانی در اختیار داریم و امیدوارم نتایج خوبی را آنجا کسب کنیم.

تیم ملی بسکتبال شب گذشته راهی چین شد و از روز سه شنبه در تورنمنت اطلس اسپرت حاضر می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین