اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۱۴۲

یک مقدار ناداوری در کسب نتایج دخیل بود

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان، گفت: ما یک تیم حرفه‌ای و یکدست داشتیم و از ابتدا هم گفته بودم این تیم شخصیت قهرمانی را دارد و به لطف خدا قهرمان هم شد.
۰۹:۲۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مهران بهنام‌فر در گفت‌وگویی، پس از کسب عنوان قهرمانی تیم ملی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: از کادر فنی تشکر می‌کنم به هر حال این موفقیت یک کار دسته جمعی بود. از رضا عزیزی به عنوان بدنساز راضی هستم. از بچه‌ها هم واقعا تشکر می‌کنم چون جانانه بازی کردند و همه مسابقات را با اختلاف بردند و امتیاز کمتری به حریفان خود دادند. ما یک تیم حرفه‌ای و یکدست داشتیم و از ابتدا هم گفته بودم این تیم شخصیت قهرمانی را دارد و به لطف خدا قهرمان هم شد. از علی فداکار که به عنوان یک قهرمان نقش روانشناس تیم را برعهده داشت نیز تشکر می‌کنم.

وی درمورد حذف نماینده 55 کیلوگرم از گردونه مسابقات، گفت: متاسفانه در اردوی مرحله آخر نماینده وزن 55 کیلوگرم به دلیل شکستگی از ناحیه پا رسما یک هفته آخر تمرینات را از دست داد. اردوی مرحله آخر خیلی مهم بود چون بچه‌ها به اوج آمادگی می‌رسند اما او به دلیل اینکه پای مصدوم او در گچ بود نتوانست در مرحله آخر به اوج آمادگی برسد. به خاطر این که زمان کمی داشتیم فرصت جایگزینی نیز نداشتیم.

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان درمورد 4 اوزانی که کاراته‌کارها مدال کسب کردند، گفت: ما در 4 وزن دیگر نتایج خوبی را کسب کردیم از قبل اعلام کرده بودند ما توانایی کسب 4 مدال طلا را داریم؛ هرچند که نماینده وزن 55 کیلوگرم هم قرعه خوبی داشت، اما مربیان دیگر 3-2 روز قبل از تمرینات زمانی که تمرینات او را نگاه کردند مدعی بوده که به دلیل مصدومیتی که پیش از اعزام برای او رخ داده هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. به هر حال این کاراته‌کار هم می‌توانست به دلیل قرعه خوبی که داشت مدال آور باشد اما نشد. ما در 4 وزن 3 طلا و یک نقره کسب کردیم. مدال نقره ما هم طلا بود.

وی در ادامه افزود: به هر حال با توجه به اینکه ما 3 مدال طلا را پیاپی کسب کردیم قزاق‌ها به دلیل میزبانی حساسیت زیادی به این روند ما پیدا کردند، هرچند که من همیشه نظرم این است که بازیکن باید طوری مبارزه کند که همه تماشاچیان و داوران را مجاب کند که به او امتیاز بدهند. به هر حال در آسیا اینطور مسائل وجود دارد اما فکر می‌کنم در کل خوب بودیم،‌به نظرم ما 4 مدال طلا را کسب کردیم و یک مقدار نادآوری در کسب نتایج ما دخیل بود.

سرمربی تیم ملی کاراته جوانان درمورد اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی گفت: این مسابقات تمام شد و برای حضور در مسابقات جهانی این تیم تدارک مناسبی نیاز دارد. از آنجایی که در آستانه المپیک جوانان در آرژانتین هستیم تیم‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند و اگر این بازیکنان را با این شرایط اعزام کنیم قطعاً شرایط آنها خوب نیست. باید خیلی از مسایل در مورد مسابقات جهانی بازبینی شود و یکسری اشکالات رفع شود و نقاط قوت هم تقویت شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: کمتر از 10 روز دیگر مسابقات کشوری را پیش رو داریم و برخی از رده‌های امید می‌توانند در مسابقات جوانان به واسطه سال میلادی در این مسابقات شرکت کنند. قطعا طبق صحبت‌هایی که پیش از این داشتم 10 کاراته‌کاری که در مرحله اول اردوها حضور داشتند و 5 نفر از آنها خط خوردند و 5 نفر باقی مانده به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند در مسابقات کشوری شرکت نخواهند کرد مدال آوران آسیا نیز در مرحله اول انتخابی حضور نخواهند داشت طبق توافقی که با فدراسیون خواهیم داشت مستلزم یک برنامه‌ریزی خوب هستیم که انشاء الله در ادامه هم خوب باشیم.

بهنام‌فر در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: من در درجه اول از مسئولان فدراسیون تشکر می‌کنم که با دغدغه‌هایی که داشتند حداقل شرایط را مهیا کردند تا امکانات اولیه را داشته باشیم؛ به هر حال از لحاظ تنش و حاشیه دغدغه نداشتیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین