اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۵۱۳۴

مشحون: کادرفنی هنوز گزارش جام‌جهانی را نداده است

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال گفت: کادر فنی تیم ملی هنوز گزارش مسابقات جام جهانی جوانان را نداده که دلایل شکست‌ها را بررسی کنیم.
۰۴:۴۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدرضا مشحون در گفت‌وگویی، در مورد اینکه برای ارزیابی عملکرد تیم ملی جوانان در جام جهانی با کادرفنی جلسه داشته‌اید یا خیر، گفت: با توجه به اینکه یکی از اقوام رضا نوری، سرمربی تیم ملی فوت کرده بود او درگیر ختم بود و قرار شده طی دو سه روز آینده جلسه‌ای را در این خصوص برگزار و فیلم باز‌ی‌ها را ببینیم. نتیجه‌ای که می‌خواستیم کسب نشد و باید دلایل آن بررسی شود.

وی در مورد اینکه این تیم پیش از اعزام و حتی در مصر مشکلات زیادی داشته و حتی سرمربی با بازیکنان درگیر شده است، گفت: همانطور که گفتم کادرفنی و سرپرستی باید گزارش خود را ارائه ددهد. حرف‌هایی که زده می‌شود ملاک نیست و بر فرض اگر مربی به بازیکن هم چیزی گفته باشد، نمی‌تواند چیز بزرگی باشد و مربی همانند معلم دلسوز است.

مدیر تیم‌های ملی بسکتبال در مورد اینکه صفرزاده گفته است، یک دلال را در کادرفنی قرار داده‌اند، تاکید کرد: این حرف‌ها درست نیست. خود صفرزاده یک بار این موضوع را به من گفت، اما وقتی از او خواستیم اسم این فرد را بگوید، هنوز بعد از 6 ماه این اتفاق نیفتاده است. اتهام زنی که به این راحتی‌ها نیست و باید ثابت کنند.

مشحون در مورد اینکه گفته شده اختلاف مسئولان شیمیدر و فدراسیون باعث خط خوردن پسر مالک شیمیدر شده است، گفت: کسانی که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند، نیت بدی دارند. همه چیز دست سرمربی تیم ملی است و اگر این صحبت‌ها را می‌کنند، چطور این جوان به اردوی صربستان برده شد و حتی در میان 14 بازیکن هم حضور داشت. اگر مشکل داشتیم که اصلا او را دعوت نمی‌کردیم. از سوی دیگر مربی خارجی هم در کنار تیم حضور داشته و مسائل فنی را به خوبی می‌داند.

وی در مورد وضعیت تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد: تمرینات این تیم در سالن آزادی جریان دارد و یکی دو روزه آینده عازم چین می‌شوند تا در تورنمنت اطلس اسپرت و چند بازی دوستانه حاضر شوند. این رقابت‌ها تدارک خوبی برای تیم ملی خواهد بود و حدود 10 بازی انجام خواهند داد که کمک زیادی به آماده سازی تیم ملی خواهد کرد.

مدیر تیم‌های ملی در مورد اینکه وضعیت حدادی برای کاپ آسیا چگونه است، گفت: ما می‌خواهیم با تمام قدرت در کاپ آسیا حاضر شویم و حدادی هم دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند. با او صحبت کرده‌ام و تقریبا قبول کرده است که تیم ملی را همراهی کند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین