اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۷۹۹

سه طلای درخشان به شاگردان بهنام فر رسید

در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، در بخش جوانان مرادی، صداقت، کریمی به مدال طلا و نیکوهمت به مدال نقره دست یافتند.
۱۷:۳۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی از امروز(پنج شنبه) در شهر آستانه قزاقستان آغاز شده است که در نخستین روز از این رقابت‌ها و در بخش جوانان در وزن 61-کیلوگرم جوانان، محمدرضا مرادی برابر قزاقستان با نتیجه 2 بر صفر، چین تایپه 3 بر صفر و چین 3 بر صفر برد و راهی دیدار پایانی شد. مرادی در فینال نماینده کشور میزبان را با نتیجه سه بر یک شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در ادامه این مسابقات باربد صداقت نماینده وزن 76- کیلوگرم تیم ملی جوانان با شکست نمایندگان قرقیزستان، عربستان و مالزی به فینال مسابقات راه یافت. صداقت در فینال نماینده قزاقستان را 3 بر یک شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در ادامه مسابقات در بخش پسران، سیدعلی کریمی ابتدا نماینده ژاپن را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد. وی نماینده قزاقستان را با نتیجه 6 بر سه از پیش رو برداشت و در مرحله سوم نماینده ازبکستان را 3 بر صفر شکست داد و به فینال راه یفات. کریمی در فینال مسابقات قهرمانی آسیا نماینده چین تایپه را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 76+ کیلوگرم نیز مجید نیکوهمت با نتیجه 6 بر صفر هند را شکست داد و در مرحله دوم نماینده چین تایپه را با نتیجه 9 بر صفر از پیش رو برداشت و به فینال مسابقات راه یافت. وی در فینال به مصاف نماینده کشور میزبان رفت و با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد.

علیرضا علیزاده کاراته کا وزن 55-کیلوگرم در مبارزه نخست برابر نماینده امارات مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین