اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۷۰
هاشمی

بازیکنان سرباز کم‌کاری نمی‌کنند/ تونی از تبریز نخواهد رفت

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی بحث کم‌کاری بازیکنان سرباز و همچنین اخراج تونی اولیویرا را رد می‌کند.
۰۹:۴۶ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-میر هانی هاشمی در خصوص کسب تنها 6 امتیاز از پنج بازی گفت: درست است که ما تمرینات خود را زود شروع کردیم اما بازیکنان جدید برای هماهنگی نیاز به زمان دارند.

وی افزود: شاکله اصلی تیم ما را بازیکنان جدید تشکیل می‌دهند. چهار بازیکن خارجی تیم حتی 10 روز هم با تراکتورسازی تمرین نکردند پس نمی‌توان توقع یک تیم هماهنگ را از ما داشت.

هاشمی در خصوص اتهام کم‌کاری به بازیکنان سرباز تراکتورسازی مانند سروش رفیعی و بختیار رحمانی عنوان کرد: آنها با جان و دل بازی می‌کنند اما باید این نکته را در نظر گرفت که حداقل 8، 9 ماه از میادین دور بودند. باید به آنها فرصت داد تا با جو تراکتورسازی آشنا شوند. وصله اتهام کم‌کاری به هیچ وجه به آنها نمی‌چسبد.

مدافع میانی تبریزی‌ها درباره تغییر احتمالی تونی اولیویرا و اخراج وی از نیمکت تیم نیز خاطرنشان کرد: من که چنین چیزی را در تبریز نشنیدم. ما تمرینات خود را به طور منظم انجام می‌دهیم و وی با جدیت و تمرکز در تمرینات حاضر می‌شود.

وی در خصوص این که تنها در بازی آخر مقابل استقلال خوزستان 90 دقیقه به میدان رفت، تصریح کرد: این تشخیص مربی بوده است. من تمرینات خود را انجام می‌دهم و هر زمان که وی صلاح بداند به زمین می‌روم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
sahand
Germany
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
اقای بازیکن شما لطف کن نظر نده ممنون فوتبالتو بازی کن اینجا چرت پولیس و.... نیس اینجا تراختور حتی سامان خان هم دو بازی خوابیده جلو و نمی دوه و توپ هارو لو میده این سروش و نریمان از وقتی از تیم ملی امدن بازی نمی کنن به خصوص هم سامان شورشو در اورده
ayhan
Germany
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
اقای هاشمی باید شما رو کمیته انظباتی باشگاه دعوت می کرد و دلیل کارت بی خود گرفت نتو جویا می شد واز قر داد کم می کرد تا فرهنگ داشته باشی ادب داشته باشی بدونی کجا بازی می کنی و حرکات مسخره نکنی
سبحان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
انصافا بختیار رحمانی و سروش رفیعی خیلی زیبا بازی می کنند من دقت کرده ام بختیار هر وقت فرصت به او داده شده از جان و دل بازی می کند فقط تونی فرصت کمی به او می دهد دشمنان تراکتور سعی دارند بازیکنان سرباز تراکتور را در برابر طرفداران قرار دهند تا آنها بی انگیزه شوند ولی با حمایتهای ما نا امید خواهند شد سعی کنیم این بازیکنان با خاطره خوش تبریز را ترک کنند انشا الله
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین