اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۶۰۶

برای من شروع خوب مهم است

تنیسور مطرح جهان که به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات ویمبلدون صعود کرده درباره رویارویی با بردیچ گفت: امیدوارم بتوانم او را شکست دهم.
۱۲:۰۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| نواک جوکوویچ تنیسور مطرح جهان موفق شد در ادامه رقابت‌های تنیس ویمبلدون با غلبه بر آدریان مانارینو به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یابد.

جوکوویچ در این باره اظهار داشت: روز طولانی و سختی بود. خوشحالم که مسابقه به پایان رسید و منتظر بازی بعد هستم.

وی درباره شرایط زمین مسابقه، عنوان کرد: اصلا خوب نیست. من در زمین‌های بهتری هم بازی کرده‌ام.

این تنیسور مطرح جهان همچنین در پاسخ به سوالی درباره آسیب‌دیدگی‌اش، خاطرنشان کرد: باید ببینیم شانه‌ام چه وضعیتی دارد، اما در حال حاضر قادر به بازی هستم.

جوکوویچ در مرحله یک‌چهارم مقابل توماس بردیچ به میدان خواهد رفت. بردیچ از سال 2013 تاکنون موفق نشده در ویمبلدون جوکوویچ را شکست دهد.

این تنیسور صربستانی در ادامه صحبت‌هایش درباره رویارویی با بردیچ، گفت: من منتظر رویارویی در چالش بعدی هستم. بردیچ اینجا در سال 2010 در مرحله نیمه‌نهایی مرا شکست داد. فکر می‌کنم آن بازی نخستین فینال گرنداسلم بردیچ بود. حالا سالها از آن ماجرا گذشته است.

وی افزود: بردیچ یکی از بازیکنانی است که بازی در چنین مسابقات بزرگ را به خوبی می‌شناسد. او سالها در این ورزشگاه بوده و تجربه زیادی از بازی در این زمین دارد. برای من شروع خوب مهم است و امیدوارم بتوانم وی را شکست دهم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین