اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۴۷۸

سرباز فدراسیون هستم و هرجا که امر کنند، خدمت خواهم کرد

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: من سرباز فدراسیون هستم و هر جا که امر کنند خدمت خواهم کرد.
۱۴:۱۰ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محمدجواد معنوی‌نژاد، دریافت کننده تیم ملی والیبال درخصوص شرایط تیم ملی برای حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان اظهار داشت: لیگ جهانی تجربه خوبی برای ما بود که اگر می‌خواهیم در جمع تیم‌های برتر دنیا بمانیم باید مصمم‌تر و قوی‌تر ظاهر شویم. به هر حال بعد از چند هفته استراحت بازیکنان به تمرینات بازگشتند و با قدرت و انگیزه بیشتر کار می‌کنند تا انشالله در مسابقات انتخابی جهان عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درمورد شرایط خودش عنوان کرد: حدود یک ماه طول درمان مصدومیتم بود که زیر نظر افروزی، پزشک تیم ملی به درمان پرداختم و حالا هم شرایط خوبی دارم و آماده هستم. مسابقات انتخابی جهان در اردبیل و قهرمانی قاره‌ها در ژاپن فرصت خوبی برای ما است تا یک بار دیگر مردم را شاد کرده و اعتمادشان را جلب کنیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران درمورد احتمال حضور در تیم ملی امید گفت: من سرباز فدراسیون هستم و هر جا که امر کنند خدمت خواهم کرد.

معنوی‌نژاد درمورد توافقش با باشگاه ورونای ایتالیا تصریح کرد: برای من که بازیکن جوانی هستم فرصت خوبی ایجاد شد تا بتوانم در یک لیگ معتبر اروپایی بازی کرده و تجربه‌های زیادی به دست بیاورم تا بیشتر در والیبال پیشرفت کنم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین