اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۴۰۳

تقابل ستاره‌های ایرانی در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های اروپا

سرمربی تیم هندبال شافهاوزن سوئیس گفت: نوروزی‌نژاد بازیکن خوبی است و در نبردهای تن‌به‌تن پرقدرت ظاهر می‌شود.
۰۲:۵۳ - ۲۰ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  بازیگردان گلزن تیم ملی هندبال ایران با قراردادی 3 ساله تا سال 2020 از برگیشرهاسه آلمان به کادتن شافهاوزن، قهرمان چندین ساله باشگاه‌های سوئیس پیوست.

طبق اعلام رسمی باشگاه شافهاوزن، یار ٢٣ ساله ملی‌پوش ایران که در تیم بوندس‌لیگایی برگیشر خوش درخشیده بود به دلیل سقوط این تیم به دسته دوم بوندس لیگا به سوئیس منتقل شد تا با قهرمان سوئیس در جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا هم توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

پتر کوکوچکا، سرمربی تیم هندبال کادتن شافهاوزن، اظهار داشت: نوروزی‌نژاد یک بازیکن مناسب برای ما است چون هم در دفاع و هم در حمله و در نبردهای تن‌به‌تن پرقدرت ظاهر می‌شود.

کوکوچکا که از انتقال بازیکن ایرانی خود ابراز خوشحالی کرد و افزود : ما پویا را در تمام بازی‌های برگشیر در آلمان زیر نظر داشتیم و از اینکه او حالا در جمع ما است خوشحالیم.

پویا نوروزی‌نژاد هم درمورد حضورش در شافهاوزن گفت: کادتن شافهاوزن چه از دید ورزشی و چه از لحاظ سازماندهی حرفه‌ای بوده و باشگاهی پرقدرت در جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا است. من قطعاً در راه درخشش خودم و هماهنگی با تیم جدیدم در کنار بازیکنان مطرح اروپا تمام تلاش خودم را به کار خواهم بست و برای کسب موفقیت‌های بیشتر در لیگ سوئیس و جام باشگاه‌های اروپا از اعتبار خودم و هندبال ایران دفاع خواهم کرد.

ستاره هندبال ایران باید با بازیگردان ملی‌پوش مجاری شافهاوزن یعنی گابور چاچار رقابت نزدیکی برای حضور پرثمر در ترکیب تیم جدید خود داشته باشد. در فصل جدید جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا در گروه C، تقابل سه تفنگدار ایرانی دینامو بوخارست رومانی یعنی سید علیرضا موسوی، الله‌کرم و سجاد استکی با یاران پویا نوروزی‌نژاد در شافهاوزن سوئیس دیدنی خواهد شد.

در واقع بعد از فصل 2015-2016 و رویارویی استکی در مونت‌پلیه فرانسه مقابل ایمان جمالی در تیم کریستیان اشتاد سوئد، این دومین باری است که بازیکنان لژیونر ملی‌پوش‌مان در جام قهرمانی باشگاه‌های اروپا در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین