اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۳۰۸

حقمان را در سال گذشته خوردند

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با توجه به مشکلات زیاد داوری در سال گذشته امیدوارم امسال با آمدن کامرانی‌فر مشکلات داوری حل شود.
۱۶:۰۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| رضا فتح آبادی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ما امسال 16 بازیکن جدید با نظر سرمربی جذب و سعی کردیم نقاط ضعف و قوت تیم را برطرف کنیم، ما دنبال این بودیم که به نظر بگوویچ احترام بگذاریم امیدواریم سال خوبی را در پیش رو داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ما یکی از بهترین ورزشگاه‌ها را از لحاظ فنی در لیگ یک داریم اما فقط مشکل چمن مصنوعی است که عمر طولانی داشته و به خاطر آب و هوای این منطقه از کیفیت خوبی برخوردار نیست. با توجه به درخواستی که ما با یکی از شرکت‌های آلمانی دادیم چمن مصنوعی با کیفیت خوب خریداری شده و فکر می‌کنم تا پروسه کاری انجام شود تا نیم‌فصل ما از این چمن مصنوعی استفاده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در ادامه افزود: ما حتی کفپوش سالن‌های فوتسال و سالن‌های ورزشی‌مان از اروپا آمده و من نمی‌دانم که چرا قبل از شروع فصل حواشی برای ما به وجود آمده که ورزشگاه ما شرایط مطلوبی ندارد. من این را باید به شما بگویم که از لحاظ رختکن و امکانات ورزشگاه ما در لیگ یک حرف اول را می‌زنیم. حتی ما به غیر از این مجموعه شماره 2 خود را در اختیار داریم که زمین چمن طبیعی و از لحاظ رختکن هم استاندارد است و فقط یکی از مشکلات مهمش از لحاظ نور است که فکر نمی‌کنم در آن مسابقه‌ای برگزار شود.هنوز کسی از فدراسیون و سازمان لیگ برای بازدید از ورزشگاه ما حضور پیدا نکرده و در حال برطرف کردن ایراد ورزشگاه‌مان هستیم.

وی در ادامه افزود: هدف باشگاه صعود به لیگ برتر است. با توجه به اینکه سال گذشته حقمان را خوردند و از لحاظ داوری بسیار ضربه خوردیم امیدوارم با آمدن آقای کامرانی‌فر مشکل داوری برطرف شود چرا که سال گذشته به عینه می‌توان دید که چقدر علیه تیم‌ها داورها سوت زدند. برای بعضی از تیم‌ها 18 پنالتی و برای بعضی‌ها حتی یک پنالتی هم نگرفتند و ما خیلی سال گذشته از داوری ضربه خوردیم.

سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: امیدوارم هفته دیگر قرعه‌کشی لیگ برگزار شود، برایمان مهم نیست که ابتدا با چه تیمی بازی کنیم قابل پیش‌بینی نیست لیگ یک ایران، باید در مسابقات حضور پیدا کنیم تا عیار تیم‌ها مشخص شود، ما هدف بزرگتری داریم و چیزی نیست جز صعود به لیگ برتر.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین