اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۲۷۲
مدیر عامل تاسیسات دریایی گفت: ما تا آخر از این تیم دفاع می‌کنیم. همه مسئولین باید با نگاه ویژه‌ و کمک به ورزش باعث جذب جوانان به ورزش شده و از تیمهای ورزشی حمایت کنند.
۱۳:۲۰ - ۱۹ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| ابوالقاسم رحمانی در گفت‌وگویی، در مورد آخرین وضعیت بودجه تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: شرکت تاسیسات دریایی یک شرکت خصوصی است و باید منابع فوتبال یا فوتسال و یا کارهای ورزشی دیگر را از محل درآمدش مشخص کند چون ما یک شرکت دولتی نیستیم که اعتبار مشخصی داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: به هر حال سال قبل در کشور ما سال پُرکاری نبود و الان هم در نیم فصل سال جدید هستیم و در حال حاظر با رکود کاری روبرو هستیم. ما در سال قبل به دلیل رکود بازار و کار کمی مشکل داشتیم، که خدا را شکر به مرور زمان این مشکل کمی برطرف شد.

مدیرعامل تاسیسات دریایی گفت: تیم فوتسال تاسیسات یکی از تیم‌های باسابقه و ریشه‌دار فوتسال ایران است و این تیم تاکنون دوبار قهرمان ایران و یک بار قهرمان آسیا شده است.ما هیچ وقت این تیم را به حال خود رها نمی‌کنیم،جوانان علاقمند زیادی در این تیم حضور دارند،به هر حال امسال هم سعی کردیم با صرفه‌جویی از جاهای دیگر این تیم را در لیگ نگه داریم.

وی در پایان گفت: ما تا آخر از این تیم حمایت می‌کنیم. همه مسئولان باید با نگاه ویژه‌ و کمک به ورزش باعث جذب جوانان به ورزش شده و از تیم‌های ورزشی حمایت کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین