اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۱۰۲
مشاور تیم ملی والیبال بانوان گفت: برتری مقابل تایلند یا شکست مقابل مالدیو به افق دید بازیکنان بستگی دارد و من امیدوارم بتوانیم دیدگاه‌ها را تغییر دهیم.
۱۴:۴۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مصطفی شجاعی مشاور تیم ملی والیبال بانوان در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران گفت: کمتر از 20 روز است که مسئولیت این تیم را گرفتم تا تغییر ذهنی و تاکتیکی در تیم بانوان داشته باشیم. 15 مرداد برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی فیلیپین می‌شویم که کمتر از 45 روز فرصت داشتیم تا تیم را آماده کنیم.

وی افزود: فرنوش شیخی و نیلوفر ابراهیمی به دلایل شخصی نتوانستند در تمرینات شرکت کنند، یکی دو نفر از بازیکنان نیز به دلیل حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دیر به ما ملحق شدند. چند بازیکن جوان و امید را به تیم بزرگسالان منتقل کردیم که امیدوارم بتوانیم تغییر دیدگاه را در والیبال بانوان داشته باشیم.

شجاعی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به حمایت داورزنی از والیبال بانوان خاطرنشان کرد: ما هنوز این باور را نداریم که می‌توانیم در جمع 4 تیم برتر باشیم. یک دهه قبل در تیم مردان هم شرایط همین بود اما الان برعکس شده و تیم‌های ژاپن و چین اگر بتوانند یک ست از ایران بگیرند موفق محسوب می‌شوند. من از حمایت داورزنی خوشبین هستم و فکر می‌کنم می‌توانیم در 2-3 سال آینده با تزریق نیروی جوانف تغییر تاکتیک داشته باشیم. می‌توانیم از تاکتیک‌های تیم‌های برتر مانند چین و تایلند استفاده کنیم.

مشاور تیم ملی والیبال بانوان همچنین دررباره گروه بندی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا یادآور شد: در گروه نسبتاً مشکلی قرار داریم، تایلند از قدرت‌های برتر آسیاست و چین تایپه نیز بیشتر مواقع ایران را شکست داده است. هدف ما برای رشد و موفقیت تیم است.

وی در ادامه با اشاره به تمریناتی که قرار است تیم ایران در مسابقات مقدماتی جهان داشته باشد، گفت: بعد از فیلیپین، 29 شهریور در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان شرکت می‌کنیم شاید تغییرات بیشتری داشته باشیم. فکر می‌کنم در یک سال آینده می‌توانیم نیم‌نگاهی به حضور در جمع 4 تیم برتر داشته باشیم.

مشاور تیم ملی والیبال بانوان افزود: به مسئولان فدراسیون هم گفتم ما هم می‌توانیم در مسابقات قهرمانی آسیا، تایلند را شکست دهیم و هم ممکن است مقابل مالدیو شکست بخوریم. این موضوع به افق دید بچه‌ها بستگی دارد. بازیکنان ما تمرینات بدنسازی سنگین را تحمل کردند و ما تمرینات تاکتیکی مردان را روی آنها انجام دادیم امیدوارم که نتایج خوبی هم بگیریم.

به گزارش فارس، اکرم قهرمانی سرمربی تیم ملی ایران هم در صحبت‌هایی کوتاه تاکید کرد: ایران مصدوم جدی ندارد اما ممکن است فشار تمرینات بازیکنان را خسته کند.

وی اظهار داشت: بازیکنان تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه خوب مقابل تایلند به کار می‌گیرند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین