اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۰۸۱
نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال می‌گوید اگر داورزنی موافق باشد می‌توانیم با افزایش رقم تخفیف مردان را مجاب به تیم‌داری در بخش بانوان کنیم.
۱۳:۲۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| فریبا صادقی نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال در حاشیه تمرینات تیم ملی بزرگسالان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما از فدراسیون ویتنام درخواست چهار بازی تدارکاتی داشتیم تا ملی‌پوشان برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند. قرار است 16 بازیکن 29 تیر به ویتنام اعزام شوند.

وی درباره فرصت کمی که تا مسابقات قهرمانی آسیا باقی مانده، اظهار داشت: بانک سرمایه که به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشت تقریباً ترکیب تیم ملی را اعزام کرد به همین دلیل نمی‌توانستیم در آن زمان تمرینی بگذاریم بعد از بازگشت به این تیم بازیکنان دو هفته ریکاوری داشتند و ما فقط دو ماه می‌توانستیم برای تمرینات برنامه‌ریزی کنیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بانوان خاطرنشان کرد: در این فرصت امکان جذب مربی خارجی نداشتیم به همین دلیل با توجه به سیاست فدراسیون برای جوان‌گرایی در بحث فنی از مربیان داخلی استفاده کردیم ضمن اینکه مشاورین فنی آقا نیز با توجه به سابقه‌ای که دارند می‌توانند به مربیان جوان کمک کنند. اولویت ما برای آینده و در تیم‌های پایه استفاده از مربی خارجی است. اگر بتوانیم هم برای بزرگسالان و هم پایه مربی خارجی بگیریم که ایده‌آل است اما اگر نشد از مربی خارجی برای تیم پایه استفاده می‌کنیم.

صادقی در ادامه با اشاره به غیبت فرنوش شیخی و نیلوفر ابراهیمی، عنوان کرد: با توجه به اینکه نظرمان روی جوان‌گرایی است احساس می‌کنم می‌توانیم این خلأ را جبران کنیم تا امثال درگزنی‌ها خودشان را نشان دهند.

وی در پاسخ به این سؤال که در مسابقات قهرمانی آسیا در گروه سختی قرار داریم فکر می‌کنید ایران بتواند در جمع 8 تیم برتر قرار بگیرد، تصریح کرد: تایلند تیمی قوی است و سال‌ها عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را داشتند اما چین تایبه حریفی است که در شرایطی آنها را برده‌ایم و در شرایطی باخته‌ایم. هدف برنامه‌ریزی روی این تیم است البته انتظار از این تیم نباید زیاد باشد چرا که ما فرصت کمی برای تمرین داشتیم از طرفی برخی بازیکنان مانند شبنم علیخانی و مهتاب رحمانی آسیب‌دیده‌اند.

نایب رئیس بانوان در ادامه این مصاحبه درباره اینکه برنامه فدراسیون برای المپیک نوجوانان 2018 چیست، گفت: هنوز از فدراسیون جهانی در این مورد حرفی نزده‌ام اما در جلسه‌ای که با داورزنی داشتم گفتم از امسال استارت تیم جوانان و نوجوانان را برای سال آینده بزنیم و از این فرصت طولانی استفاده کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه چند باشگاه در تیم مردان به لیگ اضافه شده‌اند، فکر می‌کنید بتوانند در بخش بانوان تیم‌داری کنند، تصریح کرد: در جلسه نواب‌رئیس این بحث را داشتیم که اگر داورزنی موافق باشد رقم تخفیف را افزایش دهیم تا بتوانیم مردان را مجاب کنیم که از بانوان حمایت کنند.

صادقی در پایان درباره اینکه داورزنی گفته بانوان انتظارات را برآورده نکرده‌اند، گفت: صحبت‌ها در مورد فعالیت استان‌ها بود مبنی بر اینکه باید در بحث پایه به فدراسیون کمک کنند، صحبت‌های داورزنی اخطاری بود برای کار در سال آینده.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین