اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۴۰۵۷

اسپانسر قول پاداش 500 دلاری داده است

سرمربی تیم ملی جوانان کاراته گفت: تیم خوبی را در اختیار داریم و همه بچه‌ها خوشبختانه شرایط خوبی دارند، ما هر چیزی که نیاز بود را در اردوها پیگیری کردیم و فقط یک خلع داشتیم که آن هم عدم حضور در بازی‌های تدارکاتی بود.
۱۱:۳۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم ملی کاراته جوانان کشورمان در گروه پسران با ترکیب، علیرضا علیزاده در وزن 55- کیلوگرم، محمدرضا مرادی در وزن 61- کیلوگرم، سید علی کریمی در وزن 68- کیلوگرم، باربد صداقت در 76- کیلوگرم و مجید نیکوهمت در 76+ کیلوگرم و با هدایت مهران بهنام فر بعنوان سرمربی، احسان حیدری و رضا میدان رو بعنوان مربی و رضا عزیزی بعنوان مربی بدنساز رو در روی رقبای آسیایی قرار خواهد گرفت.شانزدهمین دوره پیکارهای کاراته نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی آسیا و چهاردهمین دوره رقابتهای کاراته بزرگسالان قهرمانی آسیا از 22 تیرماه به مدت 4 روز به میزبانی آستانا قزاقستان برگزار می شود.

مهران بهنام فر در گفت‌وگویی، در مورد شرایط ملی پوشان جوان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: علی رغم اینکه جو موافق برگزاری دیدارهای تدارکاتی نبود، اما سرانجام این دیدارها برگزار شد. دلیل مخالفت با عدم برگزاری این دیدارها این بود که خدایی نکرده بازیکنان در آستانه اعزام با مصدومیت روبرو نشوند، اما با توجه به اینکه اعتماد زیادی به ملی پوشان داشتم این دیدار تدارکاتی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: به هر حال برای رفع این خلع به برگزاری چند دیدار دوستانه نیاز داشتیم و سرانجام با تیم‌های منتخب مازندران، البرز و تیم ملی امید و بزرگسال دیدارهایی را داشتیم و به اعتقاد من تا حدودی نیاز ما برطرف شد. خوشبختانه از عملکرد آنها فوق العاده راضی هستم.

سرمربی تیم ملی جوانان کاراته، در ادامه عنوان کرد: خوشحالم از اینکه در شرایط فعلی یکی نفر مثل سهیل آذری اسپانسر تیم می‌شود و برای بالا رفتن روحیه جوانان به آنها قول پرداخت پاداش را می‌دهد. اسپانسر تیم قول داده در صورت کسب مدال طلا توسط جوانان به هرکدام از آنها 500 دلار پاداش پرداخت خواهد کرد. این موضوع قطعا در روحیه ملی پوشان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

بهنام فر در مورد پاسخ به این سوال که چقدر شانس موفقیت برای ملی پوشان در تاتامی قزاقستان قائل هستید، گفت: خوشبختانه ما تیم بسیار خوب و یکدستی را داریم. ملی پوشان بسیار آماده هستند و همه آنها واقعا شخصیت قهرمانی را در مسابقات قهرمانی آسیا دارند. به عنوان سرمربی تیم ملی به کسب نتیجه در قزاقستان امیدوار هستم. ما در طول این مدتی که در اردوها بودیم همه با هم یک دل بودیم و تمام وقت و انرژی‌ مان را برای پیشرفت گذاشتیم. امیدوارم که به اهدافمان در این رقابت‌ها برسیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین