اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۸۷۸
معاون فنی باشگاه ذوب آهن اعلام کرد: به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم.
۱۳:۵۰ - ۱۷ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| احمد فقیهی در گفت و گویی، در مورد برگزاری جلسه انضباطی رضا شکاری بازیکنی که قصد حضور در تیم روستوف روسیه را دارد گفت: جلسه‌ خوبی برگزار شد و در این نشست آقای آذری و  من و وکیل شکاری حضور داشتند و قرار است دکتر حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی تصمیم این کمیته را در مورد این پرونده اعلام کنند.

وی در مورد بحث جذب مدافع گرجستانی اظهار داشت: کار جذب این بازیکن تقریبا تمام شده است. از این بازیکن در اصفهان تست پزشکی گرفته‌ایم و به زودی او به جمع ما ملحق خواهد شد.

معاون فنی باشگاه ذوب آهن در مورد جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: باید شرایط بودجه‌ای باشگاه را در نظر بگیریم. در حال حاضر به دنبال جذب یک مهاجم خارجی نوک هستیم. البته نشستی هم در این زمینه امروز( شنبه) در باشگاه برگزار می‌شود. البته دوست داشتیم مهاجم ایرانی جذب کنیم.

فقیهی در مورد برنامه‌های آماده سازی ذوب آهن گفت: سه‌شنبه این هفته به تهران می‌آییم تا بازیکنان در ایفمارک مرکز پزشکی سازمان لیگ حاضر شوند و روز پنجشنبه هم راهی ترکیه خواهیم شد. قرار است در این اردو بازی‌های تدارکاتی برگزار کنیم البته به دنبال برگزاری بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان هستیم که این مسابقه هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری