اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۷۲۹

شادی هنوز تصمیم قطعی‌اش را برای شرکت در تمرینات نگرفته

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: افشین فرزام از فدراسیون خواست مدتی را استراحت کند.
۱۶:۰۵ - ۱۶ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| غلامرضا امینی در گفت‌وگویی، درباره میزبانی اردبیل برای مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا در سال 2019 اظهار داشت: می‌خواهیم کم کم مسابقات را به شهرستان‌ها منتقل کنیم، استقبال هم خوب بوده است ما با استاندار اردبیل صحبت کرده‌ایم از طرفی شهردار اصفهان هم درخواست میزبانی را داده است فعلا وقت برای بررسی داریم. 

وی در پاسخ به این سوال که در این مدت آب‌های آرام در کاپ‌های جهانی شرکت کرده اما روئینگ مسابقه خاصی را پیش رو نداشته، گفت: هم کمیته روئینگ و هم مربیان این رشته درخواستشان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بوده است. آنها درخواستی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان نداشتند. 

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه درباره کناره‌گیری افشین فرزام از هدایت تیم روئینگ بانوان و اختلافاتش با جیوگانیک خاطرنشان کرد: فرزام از مربیان خوب ماست و ما قدردان زحمات او هستیم. او احساس خستگی دارد به همین دلیل درخواست کرد مدتی را استراحت کند. 

امینی افزود: جیوگا قبول کرد با فرزام کار کند، 10 روز هم با هم کار کردند اما بالاخره اختلاف در ورزش وجود دارد. خانواده روئینگ باید کمک کنند تا این اختلافات کم شود.

وی در ادامه درباره عدم حضور محسن شادی در تمرینات روئینگ یادآور شد: شادی هنوز تصمیم قطعی خود را برای شرکت در تمرینات ملی نگرفته است. 

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین