اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۴۹۶

ملی‌پوشان در ست‌های پنجم از نظر بدنی کم نیاوردند

پزشک تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: پاسور تیم ملی جوانان برای درمان مصدومیت کمرش به حداقل 3 هفته ستراحت و درمان نیاز دارد.
۱۴:۲۰ - ۱۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی احمدی در گفت‌وگویی، درمورد شرایط ملی‌پوشان جوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر بازی‌های ایران در 5 ست برگزار شد و سطح مسابقات بسیار بالا بود ملی‌پوشان در جریان رقابت‌ها با کمبودی روبرو نشدند. بازیکنان از آغاز اردوها تمرینات بدنسازی بسیار خوبی را پشت سرگذاشتند و مکمل‌هایی که زیر نظر بدنساز تیم استفاده می‌کردند موجب شد در ست‌های پنجم از نظر بدنی دچار ضعف نشوند.

وی ادامه داد: به هر حال واقعیت این است که برگزاری بازی‌های متعدد 5 سته تیم را تحت فشار قرار داد. ضمن اینکه بازیکنانی هم داشتیم که با مصدومیت در بازی‌ها حاضر می‌شدند و فشار مسابقات مصدومیت آنها را تشدید می‌کرد. برای مثال جواد کریمی، پاسور تیم ملی جوانان از ناحیه کمر مصدومیت دارد. او پس از لیگ، تیم ملی امید را همراهی کرد و سپس به مسابقات کشورهای اسلامی رفت و بعد هم در رقابت‌های جهانی حضور پیدا کرد.

پزشک تیم ملی والیبال جوانان ایران با بیان اینکه فشار بیش از حد به کمر کریمی وارد شده است، افزود: مصدومیت کمر این بازیکن را در جریان مسابقات و فشار بازی‌ها نتوانستیم درمان کنیم، بلکه تنها توانستیم آن را کنترل کنیم که بدتر نشود تا بتواند در بازی‌ها حاضر شود. به نظر من کریمی باید ستون فقرات خود را به صورت عمقی ترمیم کند و برای این کار حداقل به 3 هفته استراحت و درمان نیاز دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین