اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۴۴۲

جدال حساس و تلاش کادر فنی بانک سرمایه

کادر فنی تیم والیبال بانک سرمایه تلاش دارند تا بازیکنان را برای دیدار حساس مقابل العربی قطر در مرحله نیمه نهایی قهرمانی باشگاه های آسیا آماده کنند.
۰۳:۰۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ تیم های بانک سرمایه و العربی قطر که سال گذشته در فینال قهرمانی باشگاه های آسیا به مصاف یکدیگر رفتند، در مرحله نیمه نهایی رقابت های امسال نیز در ویتنام حریف یکدیگر شدند.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات والیبال باشگاه های آسیا، دو تیم بانک سرمایه و العربی قطر ساعت 20 روز چهارشنبه به وقت محلی و 17 و 30 دقیقه به وقت تهران در شهر «نین بین» ویتنام به مصاف یکدیگر می روند.

کادر فنی تیم بانک سر مایه نشستی در باره مسایل فنی دو تیم و راهکارهای مقابله به سرویس های بازیکنان خارجی این تیم برگزار کردند. همچنین جلسه آنالیز تیم العربی و شرح وظایف بازیکنان صبح روز چهارشنبه در هتل محل اسکان تیم ها بر گزار می شود.

تلاش کادر فنی تیم بانک سرمایه به رهبری مصطفی کارخانه بر این محور است که ملی پوشان را از لحاظ ذهنی مهیای پیکار سخت با نماینده قطر شوند. هر چند تیم العربی در دفاع کناری و داخل میدان ضعف هایی دارد، اما شکست این تیم کار آسانی برای بانکی ها نخواهد بود.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین