اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۳۳۵۳

دبیری تیم را نفروخت هدیه کرد

سرمربی فوتسال پارسیان شهر قدس گفت: شهر قدس پتانسیل‌ها و علاقمندان زیادی در فوتسال دارد، و همین موضوع باعث شد که به دنبال خرید امتیاز تیم لیگ برتری باشیم.
۱۵:۴۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| سید محمد یحیی‌زاده در گفت‌وگویی، در مورد حضور تیم فوتسال پارسیان شهر قدس در لیگ برتر و همچنین خرید امتیاز تیم دبیری تبریز گفت: ما در سال قبل در لیگ دسته اول کشور حضور داشتیم و با توجه به اینکه این شهر پتانسیل‌های زیادی در رابطه با فوتسال دارد که نمونه بارز آن حضور 120 تیم فوتسال در رده‌های مختلف این شهر است این موضوع باعث شد ما به دنبال خرید امتیازی تیمی در لیگ برتر باشیم.

وی گفت: با توجه به همین موضوع به سراغ مالک باشگاه دبیری تبریز رفتیم که در اینجا جا دارد از افشین دبیری مالک این باشگاه تشکر کنم. او به نوعی امتیاز تیم خود را نفروخت و اصلا بحث خرید و فروش بین ما و دبیری وجود نداشت بلکه آن را به شهدای آذربایجانی شهر قدس اهدا کردند.

سرمربی تیم پارسیان شهر قدس همچنین در رابطه با بازی فردا مقابل مقاومت قرچک گفت: تیم مقاومت قرچک تیم بسیار خوب و قابل احترامی است، این تیم دارای بازیکنان جوان و با انگیزه و همچنین دارای کادر فنی مجرب است. ما در سال قبل در لیگ دسته اول کشور با این تیم بازی کردیم و کاملاً به شرایط این تیم آگاه هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: تنها مشکلی که ممکن است برای بازیکنان‌مان به وجود آید ضعف بدنی جوانان است که مطمئنم با تمرینات مستمر این موضوع رفته رفته بهتر می‌شود و امیدوارم که فردا با یک بازی خوب نتیجه لازم را در این مسابقه کسب کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین